Kautonen, M., Education, F. o., tiedekunta, K., laitos, K., Education, D. o., Jyväskylä, U. o., & yliopisto, J. (2016). Työn ja ohjauksen merkitys tulevien kielenopettajien identiteetille: Aineistolähtöinen näkökulma narratiivien tulkintaan.
Chicago Style (17th ed.) CitationKautonen, Maria, Faculty of Education, Kasvatustieteiden tiedekunta, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, University of Jyväskylä, and Jyväskylän yliopisto. Työn Ja Ohjauksen Merkitys Tulevien Kielenopettajien Identiteetille: Aineistolähtöinen Näkökulma Narratiivien Tulkintaan. 2016.
MLA (9th ed.) CitationKautonen, Maria, et al. Työn Ja Ohjauksen Merkitys Tulevien Kielenopettajien Identiteetille: Aineistolähtöinen Näkökulma Narratiivien Tulkintaan. 2016.
Warning: These citations may not always be 100% accurate.