Dialogisen tutkivan oppimisen työtavat vastavalmistuneiden luokanopettajien opetuksessa

Ympäristö- ja luonnontiedon luokanopettajankoulutukseen panostamista ja opettajien jatkokouluttamista suositellaan opetushallituksen (2006) tekemässä luonnontieteiden oppimistulosten arviointia koskevassa tutkimuksessa. (ks. Salmio 2006) Dialoginen tutkiva oppiminen on yksi vaihtoehto kehittää luon-...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Väyrynen, Ville
Muut tekijät: Kasvatustieteiden tiedekunta, Faculty of Education, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2016
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/51558