Matematiikan tuen tarpeen tunnistaminen esikoulunopettajien kokemuksia ja käsityksiä

TIIVISTELMÄ Lamminen, Maija. 2016. Matematiikan tuen tarpeen tunnistaminen: esikoulunopettajien kokemuksia ja käsityksiä. Erityispedagogiikan pro gradu -tutkielma. Jyväskylän yliopisto. Kasvatustieteiden laitos. 80 sivua. Tämän pro gradu -tutkielman tarkoituksena on kuvata ja ymmärtää matematiika...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Lamminen, Maija
Muut tekijät: Kasvatustieteiden tiedekunta, Faculty of Education, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2016
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/51492