Oppilaiden kysymykset ja niihin vastaaminen erityisopetuksen luokkahuonevuorovaikutuksessa

Opettajien kysymyksiä ja niiden vaikutuksia oppimiseen on tutkittu laajasti. Sen sijaan oppilaiden esittämien kysymysten tutkiminen on jäänyt hyvin vähäiseksi. On huomattu, että oppilaiden kysymyksillä on yhteys oppimiseen ja niiden avulla oppimista tapahtuu yhden oppilaan sijasta koko luokassa. Täm...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Virta, Veera
Muut tekijät: Kasvatustieteiden tiedekunta, Faculty of Education, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2016
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/51161