Skriftliga och muntliga färdigheter i undervisning av svenska som modersmål vid gymnasiet i Finland en fallstudie

Tämän tutkielman tarkoitus oli tutkia ruotsi äidinkielenä opetusta lukion pakollisilla kursseilla Suomessa kirjallisten ja suullisten taitojen näkökulmista. Tarkoituksenani oli selvittää, mitä opettajat painottavat opetuksessa, millaisia tehtäviä, työskentelymenetelmiä ja työskentelytapoja he käyttä...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Reenilä, Karla
Muut tekijät: Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Humanities and Social Sciences, Kieli- ja viestintätieteiden laitos, Department of Language and Communication Studies, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Kandityö
Kieli:swe
Julkaistu: 2016
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/50709