"Kirjottaminen oli helpompaa mut lukeminen oli vaikeeta" ADHD-diagnoosin saaneiden nuorten identiteettien rakentuminen oppijoina

TIIVISTELMÄ Jokinen, Marika 2016. ”Kirjottaminen oli helpompaa mut lukeminen oli vai- keeta”. ADHD –diagnoosin saaneiden nuorten identiteettien rakentuminen oppijoina. Erityispedagogiikan pro gradu -tutkielma. Jyväskylän yliopisto. Kasvatustieteiden laitos. ADHD eli aktiivisuuden ja tarkkaav...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Jokinen, Marika
Muut tekijät: Kasvatustieteiden tiedekunta, Faculty of Education, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2016
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/50638