"Kirjottaminen oli helpompaa mut lukeminen oli vaikeeta" ADHD-diagnoosin saaneiden nuorten identiteettien rakentuminen oppijoina

Bibliographic Details
Main Author: Jokinen, Marika
Other Authors: Kasvatustieteiden tiedekunta, Faculty of Education, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto, Erityispedagogiikka, Special Education, 101
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2016
Subjects:
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/50638
_version_ 1799746307887202304
annif_keywords_txtF_mv identiteetti nuoret ADHD lapset (ikäryhmät) oppiminen
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p9743 http://www.yso.fi/onto/yso/p11617 http://www.yso.fi/onto/yso/p4541 http://www.yso.fi/onto/yso/p4354 http://www.yso.fi/onto/yso/p2945
author Jokinen, Marika
author2 Kasvatustieteiden tiedekunta Faculty of Education Kasvatustieteiden laitos Department of Education University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Erityispedagogiikka Special Education 101
author_facet Jokinen, Marika Kasvatustieteiden tiedekunta Faculty of Education Kasvatustieteiden laitos Department of Education University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Erityispedagogiikka Special Education 101 Jokinen, Marika
author_sort Jokinen, Marika
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Kasvatustieteiden laitos
faculty_txtF Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta
first_indexed 2023-03-22T09:57:56Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Pro gradu
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>"Kirjottaminen oli helpompaa mut lukeminen oli vaikeeta" : ADHD-diagnoosin saaneiden nuorten identiteettien rakentuminen oppijoina</title><title type="alternative">ADHD-diagnoosin saaneiden nuorten identiteettien rakentuminen oppijoina</title><creator>Jokinen, Marika</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kasvatustieteiden tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Education</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Kasvatustieteiden laitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Education</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Erityispedagogiikka</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Special Education</contributor><contributor type="oppiainekoodi">101</contributor><subject type="other">ADHD</subject><subject type="other">identiteetti</subject><subject type="other">diskurssianalyysi</subject><subject type="method">Diskurssianalyysi</subject><subject type="yso">ADHD</subject><subject type="yso">identiteetti</subject><subject type="yso">lapset</subject><subject type="yso">nuoret</subject><subject type="yso">oppiminen</subject><available>2016-06-29T21:30:25Z</available><issued>2016</issued><type lang="fi">Pro gradu</type><type lang="en">Master's thesis</type><identifier type="other">oai:jykdok.linneanet.fi:1561527</identifier><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/50638</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201606303389</identifier><language type="iso">fin</language><rights lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><rights type="accesslevel" lang="fi">openAccess</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201606303389</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/50638/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201606303389.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201606303389.pdf" type="application/pdf" length="384799" sequence="1"/><recordID>123456789_50638</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_50638
language fin
last_indexed 2024-05-13T20:01:41Z
main_date 2016-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2016
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/50638\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201606303389.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201606303389.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 101
publication_first_indexed 2016-03-22T09:57:56Z
publishDate 2016
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Jokinen, Marika "Kirjottaminen oli helpompaa mut lukeminen oli vaikeeta" : ADHD-diagnoosin saaneiden nuorten identiteettien rakentuminen oppijoina ADHD identiteetti diskurssianalyysi Diskurssianalyysi lapset nuoret oppiminen
subject_txtF Erityispedagogiikka
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_50638&index=0&size=large
title "Kirjottaminen oli helpompaa mut lukeminen oli vaikeeta" : ADHD-diagnoosin saaneiden nuorten identiteettien rakentuminen oppijoina
title_alt ADHD-diagnoosin saaneiden nuorten identiteettien rakentuminen oppijoina
title_full "Kirjottaminen oli helpompaa mut lukeminen oli vaikeeta" : ADHD-diagnoosin saaneiden nuorten identiteettien rakentuminen oppijoina
title_fullStr "Kirjottaminen oli helpompaa mut lukeminen oli vaikeeta" : ADHD-diagnoosin saaneiden nuorten identiteettien rakentuminen oppijoina "Kirjottaminen oli helpompaa mut lukeminen oli vaikeeta" : ADHD-diagnoosin saaneiden nuorten identiteettien rakentuminen oppijoina
title_full_unstemmed "Kirjottaminen oli helpompaa mut lukeminen oli vaikeeta" : ADHD-diagnoosin saaneiden nuorten identiteettien rakentuminen oppijoina "Kirjottaminen oli helpompaa mut lukeminen oli vaikeeta" : ADHD-diagnoosin saaneiden nuorten identiteettien rakentuminen oppijoina
title_short "Kirjottaminen oli helpompaa mut lukeminen oli vaikeeta"
title_sort kirjottaminen oli helpompaa mut lukeminen oli vaikeeta adhd diagnoosin saaneiden nuorten identiteettien rakentuminen oppijoina
title_sub ADHD-diagnoosin saaneiden nuorten identiteettien rakentuminen oppijoina
title_txtP "Kirjottaminen oli helpompaa mut lukeminen oli vaikeeta" : ADHD-diagnoosin saaneiden nuorten identiteettien rakentuminen oppijoina
topic ADHD identiteetti diskurssianalyysi Diskurssianalyysi lapset nuoret oppiminen
topic_facet ADHD Diskurssianalyysi diskurssianalyysi identiteetti lapset nuoret oppiminen
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/50638 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201606303389
work_keys_str_mv AT jokinenmarika kirjottaminenolihelpompaamutlukeminenolivaikeetaadhddiagnoosinsaaneidennuorteniden