Jokinen, M., tiedekunta, K., Education, F. o., laitos, K., Education, D. o., Jyväskylä, U. o., & yliopisto, J. (2016). "Kirjottaminen oli helpompaa mut lukeminen oli vaikeeta": ADHD-diagnoosin saaneiden nuorten identiteettien rakentuminen oppijoina.
Chicago-viite (17. p.)Jokinen, Marika, Kasvatustieteiden tiedekunta, Faculty of Education, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, University of Jyväskylä, ja Jyväskylän yliopisto. "Kirjottaminen Oli Helpompaa Mut Lukeminen Oli Vaikeeta": ADHD-diagnoosin Saaneiden Nuorten Identiteettien Rakentuminen Oppijoina. 2016.
MLA-viite (9. p.)Jokinen, Marika, et al. "Kirjottaminen Oli Helpompaa Mut Lukeminen Oli Vaikeeta": ADHD-diagnoosin Saaneiden Nuorten Identiteettien Rakentuminen Oppijoina. 2016.
Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.