Jokinen, M., tiedekunta, K., Education, F. o., laitos, K., Education, D. o., Jyväskylä, U. o., & yliopisto, J. (2016). "Kirjottaminen oli helpompaa mut lukeminen oli vaikeeta": ADHD-diagnoosin saaneiden nuorten identiteettien rakentuminen oppijoina.
Chicago Style (17th ed.) CitationJokinen, Marika, Kasvatustieteiden tiedekunta, Faculty of Education, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, University of Jyväskylä, and Jyväskylän yliopisto. "Kirjottaminen Oli Helpompaa Mut Lukeminen Oli Vaikeeta": ADHD-diagnoosin Saaneiden Nuorten Identiteettien Rakentuminen Oppijoina. 2016.
MLA (9th ed.) CitationJokinen, Marika, et al. "Kirjottaminen Oli Helpompaa Mut Lukeminen Oli Vaikeeta": ADHD-diagnoosin Saaneiden Nuorten Identiteettien Rakentuminen Oppijoina. 2016.
Warning: These citations may not always be 100% accurate.