Musiikin ja liikunnan harrastamisen yhteys oppilaan sosiometriseen asemaan luokassa

Lähtökohtana tutkielman tekemiseen oli se, että sosiaalinen vuorovaikutus ja ryhmädynamiikka ovat tärkeä osa oppimiskontekstia. Lisäksi oma musiikin ja liikunnan harrastuneisuutemme innosti meitä tutkimaan juuri musiikin ja liikunnan harrastamisen ja sosiaalisen aseman yhteyttä. Tutkielman tarkoitu...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijät: Martikainen, Anna, Riihimäki, Satu
Muut tekijät: Humanistinen tiedekunta, Faculty of Humanities, Musiikin laitos, Department of Music, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2016
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/50622