Tieto- ja viestintätekniikan käyttötaitojen opetus pelillisesti
Tutkielmassa perehdytään tieto- ja viestintätekniikan opettamiseen digitaalisen pelin ja sen tarinankerronnan avulla. Tutkielma on toteutettu kehittämistutkimuksena, jonka tuloksena tuotetaan oppimispellin suunnitelma, joka kuvailee pelin konseptin, tarinan, pelimekaniikkoja ja tehtäviä. Lopussa tuo...
| Päätekijä: | |
|---|---|
| Muut tekijät: | , , , , , |
| Aineistotyyppi: | Pro gradu |
| Kieli: | fin |
| Julkaistu: |
2016
|
| Aiheet: | |
| Linkit: | https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/50611 |
Search Result 1
Tieto- ja viestintätekniikan käyttötaitojen opetus pelillisesti
Julkaistu 2016
JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
Pro gradu