Suomalaista ja ranskalaista foodie-diskurssia etsimässä Maku ja Marmiton

Tutkimuksen tavoitteena on kuvata innokkaiden ruokaharrastajien eli foodie-kuluttajien ilmaisemaa identiteettiä, yhteisöllisyyttä ja erottautumista eli distinktiota. Aikaisemman tutkimuksen perusteella nämä liittyvät yhteen erityisesti heimoistuneessa kuluttamisessa, jolle sosiaalinen media luo otol...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Mäkelä, Marjaana
Muut tekijät: Yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Social Sciences, Yhteiskuntatieteiden ja filosofian laitos, Department of Social Sciences and Philosophy, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2016
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/50282