Hur lär sig gymnasister svenska med hjälp av smarta apparater vid ett gymnasium i mellersta Finland

Tutkielman tarkoituksena oli selvittää älylaitteiden eli älypuhelimen, tabletin ja kannettavan tietokoneen käyttöä lukiolaisten ruotsin kielen oppimisessa, erityisesti sanaston oppimisessa. Tutkimuksen tavoitteena oli kartoittaa millaisissa tilanteissa älylaitteita hyödynnetään ruotsin kielen opisk...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijät: Luoma, Laura, Narsakka, Sini
Muut tekijät: Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Humanities and Social Sciences, Kieli- ja viestintätieteiden laitos, Department of Language and Communication Studies, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Kandityö
Kieli:swe
Julkaistu: 2016
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/50137