_version_ |
1809903246911733760
|
annif_keywords_txtF_mv |
oppiminen
digitaaliset pelit
pelit
koulut
tietokonepelit
|
annif_uris_txtF_mv |
http://www.yso.fi/onto/yso/p2945
http://www.yso.fi/onto/yso/p22353
http://www.yso.fi/onto/yso/p6062
http://www.yso.fi/onto/yso/p386
http://www.yso.fi/onto/yso/p3453
|
author |
Varjosalo, Jeri
|
author2 |
Informaatioteknologian tiedekunta
Faculty of Information Technology
Informaatioteknologia
Information Technology
University of Jyväskylä
Jyväskylän yliopisto
Tietotekniikka
Mathematical Information Technology
|
author_facet |
Varjosalo, Jeri
Informaatioteknologian tiedekunta
Faculty of Information Technology
Informaatioteknologia
Information Technology
University of Jyväskylä
Jyväskylän yliopisto
Tietotekniikka
Mathematical Information Technology
Varjosalo, Jeri
|
author_sort |
Varjosalo, Jeri
|
building |
Jyväskylän yliopisto
JYX-julkaisuarkisto
|
datasource_str_mv |
jyx
|
department_txtF |
Informaatioteknologia
|
faculty_txtF |
Informaatioteknologian tiedekunta
|
first_indexed |
2016-06-06T20:00:43Z
|
format |
Kandityö
|
format_ext_str_mv |
Opinnäyte
Kandityö
|
free_online_boolean |
1
|
fullrecord |
<?xml version="1.0"?>
<qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Digitaalisiin peleihin perustuva oppiminen luokkahuoneessa</title><creator>Varjosalo, Jeri</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Informaatioteknologian tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Information Technology</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Informaatioteknologia</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Information Technology</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyväskylä</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyväskylän yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Tietotekniikka</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Mathematical Information Technology</contributor><subject type="other">digitaalinen</subject><subject type="other">pelit</subject><subject type="other">perustuva</subject><subject type="other">oppiminen</subject><subject type="other">motivaatio</subject><subject type="other">luokkahuone</subject><subject type="other">videopelit</subject><subject type="other">DGBL</subject><subject type="other">digital</subject><subject type="other">game-based</subject><subject type="other">learning</subject><subject type="other">classroom</subject><subject type="other">motivation</subject><subject type="other">video games</subject><available>2016-06-06T13:09:09Z</available><issued>2016</issued><type lang="fi">Kandidaatintutkielma</type><type lang="en">Bachelor's thesis</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/50135</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201606062934</identifier><language type="iso">fin</language><rights lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><rights lang="fi">Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="accesslevel" lang="fi">openAccess</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201606062934</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/50135/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201606062934.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201606062934.pdf" type="application/pdf" length="155199" sequence="1"/><recordID>123456789_50135</recordID></qualifieddc>
|
id |
jyx.123456789_50135
|
language |
fin
|
last_indexed |
2024-09-03T10:52:34Z
|
main_date |
2016-01-01T00:00:00Z
|
main_date_str |
2016
|
online_boolean |
1
|
online_urls_str_mv |
{"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/50135\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201606062934.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201606062934.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
|
oppiainekoodi_txtF |
602
|
publication_first_indexed |
2016-06-06T20:00:43Z
|
publishDate |
2016
|
record_format |
qdc
|
source_str_mv |
jyx
|
spellingShingle |
Varjosalo, Jeri
Digitaalisiin peleihin perustuva oppiminen luokkahuoneessa
digitaalinen
pelit
perustuva
oppiminen
motivaatio
luokkahuone
videopelit
DGBL
digital
game-based
learning
classroom
motivation
video games
|
subject_txtF |
Tietotekniikka
|
thumbnail |
https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_50135&index=0&size=large
|
title |
Digitaalisiin peleihin perustuva oppiminen luokkahuoneessa
|
title_full |
Digitaalisiin peleihin perustuva oppiminen luokkahuoneessa
|
title_fullStr |
Digitaalisiin peleihin perustuva oppiminen luokkahuoneessa
Digitaalisiin peleihin perustuva oppiminen luokkahuoneessa
|
title_full_unstemmed |
Digitaalisiin peleihin perustuva oppiminen luokkahuoneessa
Digitaalisiin peleihin perustuva oppiminen luokkahuoneessa
|
title_short |
Digitaalisiin peleihin perustuva oppiminen luokkahuoneessa
|
title_sort |
digitaalisiin peleihin perustuva oppiminen luokkahuoneessa
|
title_txtP |
Digitaalisiin peleihin perustuva oppiminen luokkahuoneessa
|
topic |
digitaalinen
pelit
perustuva
oppiminen
motivaatio
luokkahuone
videopelit
DGBL
digital
game-based
learning
classroom
motivation
video games
|
topic_facet |
DGBL
classroom
digitaalinen
digital
game-based
learning
luokkahuone
motivaatio
motivation
oppiminen
pelit
perustuva
video games
videopelit
|
url |
https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/50135
http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201606062934
|
work_keys_str_mv |
AT varjosalojeri digitaalisiinpeleihinperustuvaoppiminenluokkahuoneessa
|