_version_ 1809903246911733760
annif_keywords_txtF_mv oppiminen digitaaliset pelit pelit koulut tietokonepelit
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p2945 http://www.yso.fi/onto/yso/p22353 http://www.yso.fi/onto/yso/p6062 http://www.yso.fi/onto/yso/p386 http://www.yso.fi/onto/yso/p3453
author Varjosalo, Jeri
author2 Informaatioteknologian tiedekunta Faculty of Information Technology Informaatioteknologia Information Technology University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Tietotekniikka Mathematical Information Technology
author_facet Varjosalo, Jeri Informaatioteknologian tiedekunta Faculty of Information Technology Informaatioteknologia Information Technology University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Tietotekniikka Mathematical Information Technology Varjosalo, Jeri
author_sort Varjosalo, Jeri
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Informaatioteknologia
faculty_txtF Informaatioteknologian tiedekunta
first_indexed 2016-06-06T20:00:43Z
format Kandityö
format_ext_str_mv Opinnäyte Kandityö
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Digitaalisiin peleihin perustuva oppiminen luokkahuoneessa</title><creator>Varjosalo, Jeri</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Informaatioteknologian tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Information Technology</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Informaatioteknologia</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Information Technology</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Tietotekniikka</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Mathematical Information Technology</contributor><subject type="other">digitaalinen</subject><subject type="other">pelit</subject><subject type="other">perustuva</subject><subject type="other">oppiminen</subject><subject type="other">motivaatio</subject><subject type="other">luokkahuone</subject><subject type="other">videopelit</subject><subject type="other">DGBL</subject><subject type="other">digital</subject><subject type="other">game-based</subject><subject type="other">learning</subject><subject type="other">classroom</subject><subject type="other">motivation</subject><subject type="other">video games</subject><available>2016-06-06T13:09:09Z</available><issued>2016</issued><type lang="fi">Kandidaatintutkielma</type><type lang="en">Bachelor's thesis</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/50135</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201606062934</identifier><language type="iso">fin</language><rights lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><rights lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="accesslevel" lang="fi">openAccess</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201606062934</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/50135/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201606062934.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201606062934.pdf" type="application/pdf" length="155199" sequence="1"/><recordID>123456789_50135</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_50135
language fin
last_indexed 2024-09-03T10:52:34Z
main_date 2016-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2016
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/50135\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201606062934.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201606062934.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 602
publication_first_indexed 2016-06-06T20:00:43Z
publishDate 2016
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Varjosalo, Jeri Digitaalisiin peleihin perustuva oppiminen luokkahuoneessa digitaalinen pelit perustuva oppiminen motivaatio luokkahuone videopelit DGBL digital game-based learning classroom motivation video games
subject_txtF Tietotekniikka
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_50135&index=0&size=large
title Digitaalisiin peleihin perustuva oppiminen luokkahuoneessa
title_full Digitaalisiin peleihin perustuva oppiminen luokkahuoneessa
title_fullStr Digitaalisiin peleihin perustuva oppiminen luokkahuoneessa Digitaalisiin peleihin perustuva oppiminen luokkahuoneessa
title_full_unstemmed Digitaalisiin peleihin perustuva oppiminen luokkahuoneessa Digitaalisiin peleihin perustuva oppiminen luokkahuoneessa
title_short Digitaalisiin peleihin perustuva oppiminen luokkahuoneessa
title_sort digitaalisiin peleihin perustuva oppiminen luokkahuoneessa
title_txtP Digitaalisiin peleihin perustuva oppiminen luokkahuoneessa
topic digitaalinen pelit perustuva oppiminen motivaatio luokkahuone videopelit DGBL digital game-based learning classroom motivation video games
topic_facet DGBL classroom digitaalinen digital game-based learning luokkahuone motivaatio motivation oppiminen pelit perustuva video games videopelit
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/50135 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201606062934
work_keys_str_mv AT varjosalojeri digitaalisiinpeleihinperustuvaoppiminenluokkahuoneessa