_version_ 1799835389516578816
annif_keywords_txtF_mv sosiaalinen media markkinointi viraalimarkkinointi meemit Internet
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p20774 http://www.yso.fi/onto/yso/p5878 http://www.yso.fi/onto/yso/p24254 http://www.yso.fi/onto/yso/p10362 http://www.yso.fi/onto/yso/p20405
author Jaatinen, Jere
author2 Informaatioteknologian tiedekunta Faculty of Information Technology Informaatioteknologia Information Technology University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Tietojärjestelmätiede Information Systems Science
author_facet Jaatinen, Jere Informaatioteknologian tiedekunta Faculty of Information Technology Informaatioteknologia Information Technology University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Tietojärjestelmätiede Information Systems Science Jaatinen, Jere
author_sort Jaatinen, Jere
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Informaatioteknologia
faculty_txtF Informaatioteknologian tiedekunta
first_indexed 2016-06-02T20:07:19Z
format Kandityö
format_ext_str_mv Opinnäyte Kandityö
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Meemit ja viraalimarkkinointi : viraaliefektin saavuttaminen sosiaalisessa mediassa</title><creator>Jaatinen, Jere</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Informaatioteknologian tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Information Technology</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Informaatioteknologia</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Information Technology</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Tietoj&#xE4;rjestelm&#xE4;tiede</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Information Systems Science</contributor><subject type="other">Meemi</subject><subject type="other">memetiikka</subject><subject type="other">Internet-meemi</subject><subject type="other">viraalimarkkinointi</subject><subject type="other">viraaliefekti</subject><subject type="other">sosiaalinen media</subject><available>2016-06-02T11:03:00Z</available><issued>2016</issued><type lang="fi">Kandidaatintutkielma</type><type lang="en">Bachelor's thesis</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/50047</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201606022823</identifier><language type="iso">fin</language><rights lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><rights lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="accesslevel" lang="fi">openAccess</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201606022823</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/50047/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201606022823.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201606022823.pdf" type="application/pdf" length="326888" sequence="1"/><recordID>123456789_50047</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_50047
language fin
last_indexed 2024-05-13T20:01:15Z
main_date 2016-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2016
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/50047\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201606022823.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201606022823.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 601
publication_first_indexed 2016-06-02T20:07:19Z
publishDate 2016
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Jaatinen, Jere Meemit ja viraalimarkkinointi : viraaliefektin saavuttaminen sosiaalisessa mediassa Meemi memetiikka Internet-meemi viraalimarkkinointi viraaliefekti sosiaalinen media
subject_txtF Tietojärjestelmätiede
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_50047&index=0&size=large
title Meemit ja viraalimarkkinointi : viraaliefektin saavuttaminen sosiaalisessa mediassa
title_full Meemit ja viraalimarkkinointi : viraaliefektin saavuttaminen sosiaalisessa mediassa
title_fullStr Meemit ja viraalimarkkinointi : viraaliefektin saavuttaminen sosiaalisessa mediassa Meemit ja viraalimarkkinointi : viraaliefektin saavuttaminen sosiaalisessa mediassa
title_full_unstemmed Meemit ja viraalimarkkinointi : viraaliefektin saavuttaminen sosiaalisessa mediassa Meemit ja viraalimarkkinointi : viraaliefektin saavuttaminen sosiaalisessa mediassa
title_short Meemit ja viraalimarkkinointi
title_sort meemit ja viraalimarkkinointi viraaliefektin saavuttaminen sosiaalisessa mediassa
title_sub viraaliefektin saavuttaminen sosiaalisessa mediassa
title_txtP Meemit ja viraalimarkkinointi : viraaliefektin saavuttaminen sosiaalisessa mediassa
topic Meemi memetiikka Internet-meemi viraalimarkkinointi viraaliefekti sosiaalinen media
topic_facet Internet-meemi Meemi memetiikka sosiaalinen media viraaliefekti viraalimarkkinointi
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/50047 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201606022823
work_keys_str_mv AT jaatinenjere meemitjaviraalimarkkinointiviraaliefektinsaavuttaminensosiaalisessamediassa