Sisäisen viestinnän rooli ketterän strategian toimeenpanossa

Tämän tutkimuksen tavoitteena oli selventää yhteyttä sisäisen viestinnän ja strategian välillä. Tutkimuksella selvitettiin, millainen on henkilöstön kokemus sisäisestä viestinnästä, millaiset tekijät siihen vaikuttavat ja minkälainen on henkilöstön kokemus strategiasta ja sen synnystä. Lisäksi kerät...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Antikainen, Elli
Muut tekijät: Kauppakorkeakoulu, Humanistinen tiedekunta, School of Business and Economics, Faculty of Humanities, Taloustieteet, Viestintätieteiden laitos, Business and Economics, Department of Communication, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2016
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/50016