Lastentarhanopettajien työhyvinvointi varhaiskasvatuksessa työkäytäntöjen näkökulmasta tarkasteltuna

Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää niitä varhaiskasvatuksen käytäntöjä, jotka tukevat lastentarhanopettajien kokemusten mukaan heidän työhyvinvointiaan. Tavoitteena oli edistää hyvien käytänteiden entistä parempaa tunnistamista ja käytäntöön leviämistä työhyvinvoinnin tukemiseksi. Tänä...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijät: Koponen, Annamari, Silvonen, Tiina
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Kandityö
Kieli:fin
Julkaistu: 2016
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/50003