Koneoppivan tekoälyn hyödyntäminen reaaliaikaisessa strategiapelissä

Bibliographic Details
Main Author: Vilppunen, Joonas
Other Authors: Informaatioteknologian tiedekunta, Faculty of Information Technology, Informaatioteknologia, Information Technology, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto, Tietotekniikka, Mathematical Information Technology
Format: Bachelor's thesis
Language:fin
Published: 2016
Subjects:
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/49917
_version_ 1799835386269138944
annif_keywords_txtF_mv tekoäly hyödyntäminen tietokonepelit strategiat big data
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p2616 http://www.yso.fi/onto/yso/p11327 http://www.yso.fi/onto/yso/p3453 http://www.yso.fi/onto/yso/p4632 http://www.yso.fi/onto/yso/p27202
author Vilppunen, Joonas
author2 Informaatioteknologian tiedekunta Faculty of Information Technology Informaatioteknologia Information Technology University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Tietotekniikka Mathematical Information Technology
author_facet Vilppunen, Joonas Informaatioteknologian tiedekunta Faculty of Information Technology Informaatioteknologia Information Technology University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Tietotekniikka Mathematical Information Technology Vilppunen, Joonas
author_sort Vilppunen, Joonas
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Informaatioteknologia
faculty_txtF Informaatioteknologian tiedekunta
first_indexed 2016-05-26T02:24:47Z
format Kandityö
format_ext_str_mv Opinnäyte Kandityö
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Koneoppivan teko&#xE4;lyn hy&#xF6;dynt&#xE4;minen reaaliaikaisessa strategiapeliss&#xE4;</title><creator>Vilppunen, Joonas</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Informaatioteknologian tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Information Technology</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Informaatioteknologia</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Information Technology</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Tietotekniikka</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Mathematical Information Technology</contributor><subject type="other">koneoppiminen</subject><subject type="other">teko&#xE4;ly</subject><subject type="other">RTS</subject><subject type="other">pelit</subject><available>2016-05-25T06:42:59Z</available><issued>2016</issued><type lang="fi">Kandidaatintutkielma</type><type lang="en">Bachelor's thesis</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/49917</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201605252692</identifier><language type="iso">fin</language><rights lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><rights lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="accesslevel" lang="fi">openAccess</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201605252692</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/49917/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201605252692.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201605252692.pdf" type="application/pdf" length="177957" sequence="1"/><recordID>123456789_49917</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_49917
language fin
last_indexed 2024-05-13T20:04:11Z
main_date 2016-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2016
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/49917\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201605252692.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201605252692.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 602
publication_first_indexed 2016-05-26T02:24:47Z
publishDate 2016
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Vilppunen, Joonas Koneoppivan tekoälyn hyödyntäminen reaaliaikaisessa strategiapelissä koneoppiminen tekoäly RTS pelit
subject_txtF Tietotekniikka
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_49917&index=0&size=large
title Koneoppivan tekoälyn hyödyntäminen reaaliaikaisessa strategiapelissä
title_full Koneoppivan tekoälyn hyödyntäminen reaaliaikaisessa strategiapelissä
title_fullStr Koneoppivan tekoälyn hyödyntäminen reaaliaikaisessa strategiapelissä Koneoppivan tekoälyn hyödyntäminen reaaliaikaisessa strategiapelissä
title_full_unstemmed Koneoppivan tekoälyn hyödyntäminen reaaliaikaisessa strategiapelissä Koneoppivan tekoälyn hyödyntäminen reaaliaikaisessa strategiapelissä
title_short Koneoppivan tekoälyn hyödyntäminen reaaliaikaisessa strategiapelissä
title_sort koneoppivan tekoälyn hyödyntäminen reaaliaikaisessa strategiapelissä
title_txtP Koneoppivan tekoälyn hyödyntäminen reaaliaikaisessa strategiapelissä
topic koneoppiminen tekoäly RTS pelit
topic_facet RTS koneoppiminen pelit tekoäly
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/49917 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201605252692
work_keys_str_mv AT vilppunenjoonas koneoppivantekoälynhyödyntäminenreaaliaikaisessastrategiapelissä