_version_ |
1809903240523808768
|
annif_keywords_txtF_mv |
kampanjat
vähittäiskauppa
kauppa
kauppaketjut
kuluttajat
|
annif_uris_txtF_mv |
http://www.yso.fi/onto/yso/p5279
http://www.yso.fi/onto/yso/p14002
http://www.yso.fi/onto/yso/p4029
http://www.yso.fi/onto/yso/p18990
http://www.yso.fi/onto/yso/p1397
|
author |
Koskinen, Erika
|
author2 |
Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta
Faculty of Humanities and Social Sciences
Kieli- ja viestintätieteiden laitos
Department of Language and Communication Studies
University of Jyväskylä
Jyväskylän yliopisto
Finnish
Suomen kieli
|
author_facet |
Koskinen, Erika
Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta
Faculty of Humanities and Social Sciences
Kieli- ja viestintätieteiden laitos
Department of Language and Communication Studies
University of Jyväskylä
Jyväskylän yliopisto
Finnish
Suomen kieli
Koskinen, Erika
|
author_sort |
Koskinen, Erika
|
building |
Jyväskylän yliopisto
JYX-julkaisuarkisto
|
datasource_str_mv |
jyx
|
department_txtF |
Kieli- ja viestintätieteiden laitos
|
faculty_txtF |
Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta
|
first_indexed |
2016-05-24T20:15:00Z
|
format |
Kandityö
|
format_ext_str_mv |
Opinnäyte
Kandityö
|
free_online_boolean |
1
|
fullrecord |
<?xml version="1.0"?>
<qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Kuluttajadiskurssit Lidl Suomi Ky:n Epäilevä Tuomas -mainoskampanjassa</title><creator>Koskinen, Erika</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Humanities and Social Sciences</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Kieli- ja viestintätieteiden laitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Language and Communication Studies</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyväskylä</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyväskylän yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Finnish</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Suomen kieli</contributor><subject type="other">kuluttaja</subject><subject type="other">mielikuvamarkkinointi</subject><subject type="other">diskurssintutkimus</subject><subject type="other">diskurssi</subject><available>2016-05-24T08:46:14Z</available><issued>2016</issued><type lang="fi">Kandidaatintutkielma</type><type lang="en">Bachelor's thesis</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/49900</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201605242675</identifier><language type="iso">fin</language><rights lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><rights lang="fi">Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="accesslevel" lang="fi">openAccess</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201605242675</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/49900/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201605242675.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201605242675.pdf" type="application/pdf" length="435471" sequence="1"/><recordID>123456789_49900</recordID></qualifieddc>
|
id |
jyx.123456789_49900
|
language |
fin
|
last_indexed |
2024-09-03T10:51:29Z
|
main_date |
2016-01-01T00:00:00Z
|
main_date_str |
2016
|
online_boolean |
1
|
online_urls_str_mv |
{"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/49900\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201605242675.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201605242675.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
|
publication_first_indexed |
2016-05-24T20:15:00Z
|
publishDate |
2016
|
record_format |
qdc
|
source_str_mv |
jyx
|
spellingShingle |
Koskinen, Erika
Kuluttajadiskurssit Lidl Suomi Ky:n Epäilevä Tuomas -mainoskampanjassa
kuluttaja
mielikuvamarkkinointi
diskurssintutkimus
diskurssi
|
subject_txtF |
Suomen kieli
|
thumbnail |
https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_49900&index=0&size=large
|
title |
Kuluttajadiskurssit Lidl Suomi Ky:n Epäilevä Tuomas -mainoskampanjassa
|
title_full |
Kuluttajadiskurssit Lidl Suomi Ky:n Epäilevä Tuomas -mainoskampanjassa
|
title_fullStr |
Kuluttajadiskurssit Lidl Suomi Ky:n Epäilevä Tuomas -mainoskampanjassa
Kuluttajadiskurssit Lidl Suomi Ky:n Epäilevä Tuomas -mainoskampanjassa
|
title_full_unstemmed |
Kuluttajadiskurssit Lidl Suomi Ky:n Epäilevä Tuomas -mainoskampanjassa
Kuluttajadiskurssit Lidl Suomi Ky:n Epäilevä Tuomas -mainoskampanjassa
|
title_short |
Kuluttajadiskurssit Lidl Suomi Ky:n Epäilevä Tuomas -mainoskampanjassa
|
title_sort |
kuluttajadiskurssit lidl suomi ky n epäilevä tuomas mainoskampanjassa
|
title_txtP |
Kuluttajadiskurssit Lidl Suomi Ky:n Epäilevä Tuomas -mainoskampanjassa
|
topic |
kuluttaja
mielikuvamarkkinointi
diskurssintutkimus
diskurssi
|
topic_facet |
diskurssi
diskurssintutkimus
kuluttaja
mielikuvamarkkinointi
|
url |
https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/49900
http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201605242675
|
work_keys_str_mv |
AT koskinenerika kuluttajadiskurssitlidlsuomikynepäilevätuomasmainoskampanjassa
|