Laitinen, M., Markkanen, I., tiedekunta, K. j. p., Psychology, F. o. E. a., laitos, K., Education, D. o., . . . yliopisto, J. (2016). "Kaikkemme aina tehdään, että kaikki sopeutuis mahdollisimman jouhevasti": Lastentarhanopettajien käyttämät tukikeinot päivähoidon aloituksen yhteydessä.
Chicago Style (17th ed.) CitationLaitinen, Mari, Iina Markkanen, Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, University of Jyväskylä, and Jyväskylän yliopisto. "Kaikkemme Aina Tehdään, Että Kaikki Sopeutuis Mahdollisimman Jouhevasti": Lastentarhanopettajien Käyttämät Tukikeinot Päivähoidon Aloituksen Yhteydessä. 2016.
MLA (9th ed.) CitationLaitinen, Mari, et al. "Kaikkemme Aina Tehdään, Että Kaikki Sopeutuis Mahdollisimman Jouhevasti": Lastentarhanopettajien Käyttämät Tukikeinot Päivähoidon Aloituksen Yhteydessä. 2016.