Käyttäjäkokemuksen vaikutukset asiakkaiden ostopäätökseen ja sitouttamiseen verkkokaupassa

Bibliographic Details
Main Author: Haataja, Katja
Other Authors: Informaatioteknologian tiedekunta, Faculty of Information Technology, Informaatioteknologia, Information Technology, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto, Tietojärjestelmätiede, Information Systems Science
Format: Bachelor's thesis
Language:fin
Published: 2016
Subjects:
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/49866
_version_ 1809903238900613120
annif_keywords_txtF_mv verkkokauppa käyttäjäkokemus ostokäyttäytyminen kuluttajakäyttäytyminen markkinointi
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p9457 http://www.yso.fi/onto/yso/p25337 http://www.yso.fi/onto/yso/p8573 http://www.yso.fi/onto/yso/p8576 http://www.yso.fi/onto/yso/p5878
author Haataja, Katja
author2 Informaatioteknologian tiedekunta Faculty of Information Technology Informaatioteknologia Information Technology University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Tietojärjestelmätiede Information Systems Science
author_facet Haataja, Katja Informaatioteknologian tiedekunta Faculty of Information Technology Informaatioteknologia Information Technology University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Tietojärjestelmätiede Information Systems Science Haataja, Katja
author_sort Haataja, Katja
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Informaatioteknologia
faculty_txtF Informaatioteknologian tiedekunta
first_indexed 2016-05-20T20:00:18Z
format Kandityö
format_ext_str_mv Opinnäyte Kandityö
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>K&#xE4;ytt&#xE4;j&#xE4;kokemuksen vaikutukset asiakkaiden ostop&#xE4;&#xE4;t&#xF6;kseen ja sitouttamiseen verkkokaupassa</title><creator>Haataja, Katja</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Informaatioteknologian tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Information Technology</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Informaatioteknologia</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Information Technology</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Tietoj&#xE4;rjestelm&#xE4;tiede</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Information Systems Science</contributor><subject type="other">asiakasuskollisuus</subject><subject type="other">B2C</subject><subject type="other">HCI</subject><subject type="other">k&#xE4;ytt&#xE4;j&#xE4;kokemus</subject><subject type="other">ostok&#xE4;ytt&#xE4;ytyminen</subject><subject type="other">verkko-kaupank&#xE4;ynti</subject><available>2016-05-20T12:47:56Z</available><issued>2016</issued><type lang="fi">Kandidaatintutkielma</type><type lang="en">Bachelor's thesis</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/49866</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201605202640</identifier><language type="iso">fin</language><rights lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><rights lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="accesslevel" lang="fi">openAccess</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201605202640</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/49866/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201605202640.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201605202640.pdf" type="application/pdf" length="449289" sequence="1"/><recordID>123456789_49866</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_49866
language fin
last_indexed 2024-09-03T10:51:06Z
main_date 2016-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2016
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/49866\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201605202640.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201605202640.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 601
publication_first_indexed 2016-05-20T20:00:18Z
publishDate 2016
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Haataja, Katja Käyttäjäkokemuksen vaikutukset asiakkaiden ostopäätökseen ja sitouttamiseen verkkokaupassa asiakasuskollisuus B2C HCI käyttäjäkokemus ostokäyttäytyminen verkko-kaupankäynti
subject_txtF Tietojärjestelmätiede
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_49866&index=0&size=large
title Käyttäjäkokemuksen vaikutukset asiakkaiden ostopäätökseen ja sitouttamiseen verkkokaupassa
title_full Käyttäjäkokemuksen vaikutukset asiakkaiden ostopäätökseen ja sitouttamiseen verkkokaupassa
title_fullStr Käyttäjäkokemuksen vaikutukset asiakkaiden ostopäätökseen ja sitouttamiseen verkkokaupassa Käyttäjäkokemuksen vaikutukset asiakkaiden ostopäätökseen ja sitouttamiseen verkkokaupassa
title_full_unstemmed Käyttäjäkokemuksen vaikutukset asiakkaiden ostopäätökseen ja sitouttamiseen verkkokaupassa Käyttäjäkokemuksen vaikutukset asiakkaiden ostopäätökseen ja sitouttamiseen verkkokaupassa
title_short Käyttäjäkokemuksen vaikutukset asiakkaiden ostopäätökseen ja sitouttamiseen verkkokaupassa
title_sort käyttäjäkokemuksen vaikutukset asiakkaiden ostopäätökseen ja sitouttamiseen verkkokaupassa
title_txtP Käyttäjäkokemuksen vaikutukset asiakkaiden ostopäätökseen ja sitouttamiseen verkkokaupassa
topic asiakasuskollisuus B2C HCI käyttäjäkokemus ostokäyttäytyminen verkko-kaupankäynti
topic_facet B2C HCI asiakasuskollisuus käyttäjäkokemus ostokäyttäytyminen verkko-kaupankäynti
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/49866 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201605202640
work_keys_str_mv AT haatajakatja käyttäjäkokemuksenvaikutuksetasiakkaidenostopäätökseenjasitouttamiseenverkkokaupass