Haataja, K., tiedekunta, I., Technology, F. o. I., Informaatioteknologia, Technology, I., Jyväskylä, U. o., & yliopisto, J. (2016). Käyttäjäkokemuksen vaikutukset asiakkaiden ostopäätökseen ja sitouttamiseen verkkokaupassa.
Chicago Style (17th ed.) CitationHaataja, Katja, Informaatioteknologian tiedekunta, Faculty of Information Technology, Informaatioteknologia, Information Technology, University of Jyväskylä, and Jyväskylän yliopisto. Käyttäjäkokemuksen Vaikutukset Asiakkaiden Ostopäätökseen Ja Sitouttamiseen Verkkokaupassa. 2016.
MLA (9th ed.) CitationHaataja, Katja, et al. Käyttäjäkokemuksen Vaikutukset Asiakkaiden Ostopäätökseen Ja Sitouttamiseen Verkkokaupassa. 2016.
Warning: These citations may not always be 100% accurate.