APA-viite (7. p.)

Haataja, K., tiedekunta, I., Technology, F. o. I., Informaatioteknologia, Technology, I., Jyväskylä, U. o., & yliopisto, J. (2016). Käyttäjäkokemuksen vaikutukset asiakkaiden ostopäätökseen ja sitouttamiseen verkkokaupassa.

Chicago-viite (17. p.)

Haataja, Katja, Informaatioteknologian tiedekunta, Faculty of Information Technology, Informaatioteknologia, Information Technology, University of Jyväskylä, ja Jyväskylän yliopisto. Käyttäjäkokemuksen Vaikutukset Asiakkaiden Ostopäätökseen Ja Sitouttamiseen Verkkokaupassa. 2016.

MLA-viite (9. p.)

Haataja, Katja, et al. Käyttäjäkokemuksen Vaikutukset Asiakkaiden Ostopäätökseen Ja Sitouttamiseen Verkkokaupassa. 2016.

Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.