Oksanen, T., Kauppakorkeakoulu, Economics, S. o. B. a., Taloustieteet, Economics, B. a., Jyväskylä, U. o., & yliopisto, J. (2016). Blogien uskottavuuden vaikutus kuluttajien asenteisiin suosittelua ja brandia kohtaan.
Chicago-viite (17. p.)Oksanen, Tytti, Kauppakorkeakoulu, School of Business and Economics, Taloustieteet, Business and Economics, University of Jyväskylä, ja Jyväskylän yliopisto. Blogien Uskottavuuden Vaikutus Kuluttajien Asenteisiin Suosittelua Ja Brandia Kohtaan. 2016.
MLA-viite (9. p.)Oksanen, Tytti, et al. Blogien Uskottavuuden Vaikutus Kuluttajien Asenteisiin Suosittelua Ja Brandia Kohtaan. 2016.
Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.