Rintala, R., tiedekunta, H., Sciences, F. o. H. a. S., laitos, K. j. v., Studies, D. o. L. a. C., Jyväskylä, U. o., & yliopisto, J. (2016). Näkökulmia monilukutaitoon: Yläkoulun opettajien oppiainekohtaiset käsitykset monilukutaidosta.
Chicago Style (17th ed.) CitationRintala, Riikka, Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Humanities and Social Sciences, Kieli- ja viestintätieteiden laitos, Department of Language and Communication Studies, University of Jyväskylä, and Jyväskylän yliopisto. Näkökulmia Monilukutaitoon: Yläkoulun Opettajien Oppiainekohtaiset Käsitykset Monilukutaidosta. 2016.
MLA (9th ed.) CitationRintala, Riikka, et al. Näkökulmia Monilukutaitoon: Yläkoulun Opettajien Oppiainekohtaiset Käsitykset Monilukutaidosta. 2016.
Warning: These citations may not always be 100% accurate.