Rintala, R., tiedekunta, H., Sciences, F. o. H. a. S., laitos, K. j. v., Studies, D. o. L. a. C., Jyväskylä, U. o., & yliopisto, J. (2016). Näkökulmia monilukutaitoon: Yläkoulun opettajien oppiainekohtaiset käsitykset monilukutaidosta.
Chicago-viite (17. p.)Rintala, Riikka, Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Humanities and Social Sciences, Kieli- ja viestintätieteiden laitos, Department of Language and Communication Studies, University of Jyväskylä, ja Jyväskylän yliopisto. Näkökulmia Monilukutaitoon: Yläkoulun Opettajien Oppiainekohtaiset Käsitykset Monilukutaidosta. 2016.
MLA-viite (9. p.)Rintala, Riikka, et al. Näkökulmia Monilukutaitoon: Yläkoulun Opettajien Oppiainekohtaiset Käsitykset Monilukutaidosta. 2016.
Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.