Iivanainen, O., Kauppakorkeakoulu, Economics, S. o. B. a., Taloustieteet, Economics, B. a., Jyväskylä, U. o., & yliopisto, J. (2016). Asiakkaan kokeman arvon ja laadun vaikutus tyytyväisyyteen ja käyttäytymiseen opiskelijaravintolassa.
Chicago-viite (17. p.)Iivanainen, Olli, Kauppakorkeakoulu, School of Business and Economics, Taloustieteet, Business and Economics, University of Jyväskylä, ja Jyväskylän yliopisto. Asiakkaan Kokeman Arvon Ja Laadun Vaikutus Tyytyväisyyteen Ja Käyttäytymiseen Opiskelijaravintolassa. 2016.
MLA-viite (9. p.)Iivanainen, Olli, et al. Asiakkaan Kokeman Arvon Ja Laadun Vaikutus Tyytyväisyyteen Ja Käyttäytymiseen Opiskelijaravintolassa. 2016.
Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.