Iivanainen, O., Kauppakorkeakoulu, Economics, S. o. B. a., Taloustieteet, Economics, B. a., Jyväskylä, U. o., & yliopisto, J. (2016). Asiakkaan kokeman arvon ja laadun vaikutus tyytyväisyyteen ja käyttäytymiseen opiskelijaravintolassa.
Chicago Style (17th ed.) CitationIivanainen, Olli, Kauppakorkeakoulu, School of Business and Economics, Taloustieteet, Business and Economics, University of Jyväskylä, and Jyväskylän yliopisto. Asiakkaan Kokeman Arvon Ja Laadun Vaikutus Tyytyväisyyteen Ja Käyttäytymiseen Opiskelijaravintolassa. 2016.
MLA (9th ed.) CitationIivanainen, Olli, et al. Asiakkaan Kokeman Arvon Ja Laadun Vaikutus Tyytyväisyyteen Ja Käyttäytymiseen Opiskelijaravintolassa. 2016.
Warning: These citations may not always be 100% accurate.