Epäilevä Tuomas und Bosses mjölk diskursiver Vergleich der Werbekampagnen von Lidl in Finnland und in Schweden

Mainonta on tärkeässä roolissa yrityksien näkyvyyden ja maineen rakentumisessa. Onnistunut ja tehokas mainonta vaikuttaa kuluttajan ostopäätöksiin ja mielikuvaan yrityksestä ja sen tuotteista. Tässä tutkielmassa vertaillaan Lidlin suomalaisen ja ruotsalaisen mainosvideota Mainosvideot on valittu m...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Minkkinen, Roosa-Maria
Muut tekijät: Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Humanities and Social Sciences, Kieli- ja viestintätieteiden laitos, Department of Language and Communication Studies, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Kandityö
Kieli:deu
Julkaistu: 2016
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/49536