Borgstén, T. M., tiedekunta, K., Education, F. o., Opettajankoulutuslaitos, Education, D. o. T., Jyväskylä, U. o., & yliopisto, J. (2016). Kohti draaman merkityksiä suomalaisessa peruskoulussa: Fenomenografinen tutkimus luokanopettajien käsityksistä draamasta.
Chicago-viite (17. p.)Borgstén, Tiina Maria, Kasvatustieteiden tiedekunta, Faculty of Education, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, University of Jyväskylä, ja Jyväskylän yliopisto. Kohti Draaman Merkityksiä Suomalaisessa Peruskoulussa: Fenomenografinen Tutkimus Luokanopettajien Käsityksistä Draamasta. 2016.
MLA-viite (9. p.)Borgstén, Tiina Maria, et al. Kohti Draaman Merkityksiä Suomalaisessa Peruskoulussa: Fenomenografinen Tutkimus Luokanopettajien Käsityksistä Draamasta. 2016.