Borgstén, T. M., tiedekunta, K., Education, F. o., Opettajankoulutuslaitos, Education, D. o. T., Jyväskylä, U. o., & yliopisto, J. (2016). Kohti draaman merkityksiä suomalaisessa peruskoulussa: Fenomenografinen tutkimus luokanopettajien käsityksistä draamasta.
Chicago Style (17th ed.) CitationBorgstén, Tiina Maria, Kasvatustieteiden tiedekunta, Faculty of Education, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, University of Jyväskylä, and Jyväskylän yliopisto. Kohti Draaman Merkityksiä Suomalaisessa Peruskoulussa: Fenomenografinen Tutkimus Luokanopettajien Käsityksistä Draamasta. 2016.
MLA (9th ed.) CitationBorgstén, Tiina Maria, et al. Kohti Draaman Merkityksiä Suomalaisessa Peruskoulussa: Fenomenografinen Tutkimus Luokanopettajien Käsityksistä Draamasta. 2016.