_version_ |
1809901954922446848
|
annif_keywords_txtF_mv |
luokitus (toiminta)
odotukset
tunnistaminen
yhteisöviestintä
luokitukset
|
annif_uris_txtF_mv |
http://www.yso.fi/onto/yso/p12668
http://www.yso.fi/onto/yso/p820
http://www.yso.fi/onto/yso/p8265
http://www.yso.fi/onto/yso/p26123
http://www.yso.fi/onto/yso/p1401
|
author |
Paajoki, Emmi
|
author2 |
Humanistinen tiedekunta
Faculty of Humanities
Viestintätieteiden laitos
Department of Communication
University of Jyväskylä
Jyväskylän yliopisto
Yhteisöviestintä
Organizational Communication
3131
|
author_facet |
Paajoki, Emmi
Humanistinen tiedekunta
Faculty of Humanities
Viestintätieteiden laitos
Department of Communication
University of Jyväskylä
Jyväskylän yliopisto
Yhteisöviestintä
Organizational Communication
3131
Paajoki, Emmi
|
author_sort |
Paajoki, Emmi
|
building |
Jyväskylän yliopisto
JYX-julkaisuarkisto
|
datasource_str_mv |
jyx
|
department_txtF |
Kieli- ja viestintätieteiden laitos
|
faculty_txtF |
Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta
|
first_indexed |
2023-03-22T09:59:52Z
|
format |
Pro gradu
|
format_ext_str_mv |
Opinnäyte
Pro gradu
|
free_online_boolean |
1
|
fullrecord |
<?xml version="1.0"?>
<qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>"Aina on varmaan parannettavaa" : asiakasodotusten tunnistaminen ja luokittelu B2B-asiakassuhteessa</title><title type="alternative">Asiakasodotusten tunnistaminen ja luokittelu B2B-asiakassuhteessa</title><creator>Paajoki, Emmi</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Humanistinen tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Humanities</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Viestintätieteiden laitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Communication</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyväskylä</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyväskylän yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Yhteisöviestintä</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Organizational Communication</contributor><contributor type="oppiainekoodi">3131</contributor><subject type="other">Asiakasodotukset</subject><subject type="other">odotusten hallinta</subject><subject type="other">asiakassuhde</subject><subject type="other">asiakasviestintä</subject><subject type="other">yhteisöviestintä</subject><subject type="yso">asiakkaat</subject><subject type="yso">odotukset</subject><subject type="yso">viestintä</subject><subject type="yso">yhteisöviestintä</subject><available>2016-03-23T18:26:10Z</available><issued>2016</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master’s thesis</type><identifier type="other">oai:jykdok.linneanet.fi:1524770</identifier><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/49184</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201603231935</identifier><language type="iso">fin</language><rights lang="fi">Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><rights type="accesslevel" lang="fi">openAccess</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201603231935</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/49184/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201603231935.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201603231935.pdf" type="application/pdf" length="1256546" sequence="1"/><recordID>123456789_49184</recordID></qualifieddc>
|
id |
jyx.123456789_49184
|
language |
fin
|
last_indexed |
2024-09-03T10:52:20Z
|
main_date |
2016-01-01T00:00:00Z
|
main_date_str |
2016
|
online_boolean |
1
|
online_urls_str_mv |
{"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/49184\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201603231935.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201603231935.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
|
oppiainekoodi_txtF |
3131
|
publication_first_indexed |
2016-03-22T09:59:52Z
|
publishDate |
2016
|
record_format |
qdc
|
source_str_mv |
jyx
|
spellingShingle |
Paajoki, Emmi
"Aina on varmaan parannettavaa" : asiakasodotusten tunnistaminen ja luokittelu B2B-asiakassuhteessa
Asiakasodotukset
odotusten hallinta
asiakassuhde
asiakasviestintä
yhteisöviestintä
asiakkaat
odotukset
viestintä
|
subject_txtF |
Yhteisöviestintä
|
thumbnail |
https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_49184&index=0&size=large
|
title |
"Aina on varmaan parannettavaa" : asiakasodotusten tunnistaminen ja luokittelu B2B-asiakassuhteessa
|
title_alt |
Asiakasodotusten tunnistaminen ja luokittelu B2B-asiakassuhteessa
|
title_full |
"Aina on varmaan parannettavaa" : asiakasodotusten tunnistaminen ja luokittelu B2B-asiakassuhteessa
|
title_fullStr |
"Aina on varmaan parannettavaa" : asiakasodotusten tunnistaminen ja luokittelu B2B-asiakassuhteessa
"Aina on varmaan parannettavaa" : asiakasodotusten tunnistaminen ja luokittelu B2B-asiakassuhteessa
|
title_full_unstemmed |
"Aina on varmaan parannettavaa" : asiakasodotusten tunnistaminen ja luokittelu B2B-asiakassuhteessa
"Aina on varmaan parannettavaa" : asiakasodotusten tunnistaminen ja luokittelu B2B-asiakassuhteessa
|
title_short |
"Aina on varmaan parannettavaa"
|
title_sort |
aina on varmaan parannettavaa asiakasodotusten tunnistaminen ja luokittelu b2b asiakassuhteessa
|
title_sub |
asiakasodotusten tunnistaminen ja luokittelu B2B-asiakassuhteessa
|
title_txtP |
"Aina on varmaan parannettavaa" : asiakasodotusten tunnistaminen ja luokittelu B2B-asiakassuhteessa
|
topic |
Asiakasodotukset
odotusten hallinta
asiakassuhde
asiakasviestintä
yhteisöviestintä
asiakkaat
odotukset
viestintä
|
topic_facet |
Asiakasodotukset
asiakassuhde
asiakasviestintä
asiakkaat
odotukset
odotusten hallinta
viestintä
yhteisöviestintä
|
url |
https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/49184
http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201603231935
|
work_keys_str_mv |
AT paajokiemmi ainaonvarmaanparannettavaaasiakasodotustentunnistaminenjaluokittelub2basiakassuhtees
|