_version_ 1809901954922446848
annif_keywords_txtF_mv luokitus (toiminta) odotukset tunnistaminen yhteisöviestintä luokitukset
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p12668 http://www.yso.fi/onto/yso/p820 http://www.yso.fi/onto/yso/p8265 http://www.yso.fi/onto/yso/p26123 http://www.yso.fi/onto/yso/p1401
author Paajoki, Emmi
author2 Humanistinen tiedekunta Faculty of Humanities Viestintätieteiden laitos Department of Communication University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Yhteisöviestintä Organizational Communication 3131
author_facet Paajoki, Emmi Humanistinen tiedekunta Faculty of Humanities Viestintätieteiden laitos Department of Communication University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Yhteisöviestintä Organizational Communication 3131 Paajoki, Emmi
author_sort Paajoki, Emmi
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Kieli- ja viestintätieteiden laitos
faculty_txtF Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta
first_indexed 2023-03-22T09:59:52Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Pro gradu
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>"Aina on varmaan parannettavaa" : asiakasodotusten tunnistaminen ja luokittelu B2B-asiakassuhteessa</title><title type="alternative">Asiakasodotusten tunnistaminen ja luokittelu B2B-asiakassuhteessa</title><creator>Paajoki, Emmi</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Humanistinen tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Humanities</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Viestint&#xE4;tieteiden laitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Communication</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Yhteis&#xF6;viestint&#xE4;</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Organizational Communication</contributor><contributor type="oppiainekoodi">3131</contributor><subject type="other">Asiakasodotukset</subject><subject type="other">odotusten hallinta</subject><subject type="other">asiakassuhde</subject><subject type="other">asiakasviestint&#xE4;</subject><subject type="other">yhteis&#xF6;viestint&#xE4;</subject><subject type="yso">asiakkaat</subject><subject type="yso">odotukset</subject><subject type="yso">viestint&#xE4;</subject><subject type="yso">yhteis&#xF6;viestint&#xE4;</subject><available>2016-03-23T18:26:10Z</available><issued>2016</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><identifier type="other">oai:jykdok.linneanet.fi:1524770</identifier><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/49184</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201603231935</identifier><language type="iso">fin</language><rights lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><rights type="accesslevel" lang="fi">openAccess</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201603231935</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/49184/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201603231935.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201603231935.pdf" type="application/pdf" length="1256546" sequence="1"/><recordID>123456789_49184</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_49184
language fin
last_indexed 2024-09-03T10:52:20Z
main_date 2016-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2016
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/49184\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201603231935.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201603231935.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 3131
publication_first_indexed 2016-03-22T09:59:52Z
publishDate 2016
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Paajoki, Emmi "Aina on varmaan parannettavaa" : asiakasodotusten tunnistaminen ja luokittelu B2B-asiakassuhteessa Asiakasodotukset odotusten hallinta asiakassuhde asiakasviestintä yhteisöviestintä asiakkaat odotukset viestintä
subject_txtF Yhteisöviestintä
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_49184&index=0&size=large
title "Aina on varmaan parannettavaa" : asiakasodotusten tunnistaminen ja luokittelu B2B-asiakassuhteessa
title_alt Asiakasodotusten tunnistaminen ja luokittelu B2B-asiakassuhteessa
title_full "Aina on varmaan parannettavaa" : asiakasodotusten tunnistaminen ja luokittelu B2B-asiakassuhteessa
title_fullStr "Aina on varmaan parannettavaa" : asiakasodotusten tunnistaminen ja luokittelu B2B-asiakassuhteessa "Aina on varmaan parannettavaa" : asiakasodotusten tunnistaminen ja luokittelu B2B-asiakassuhteessa
title_full_unstemmed "Aina on varmaan parannettavaa" : asiakasodotusten tunnistaminen ja luokittelu B2B-asiakassuhteessa "Aina on varmaan parannettavaa" : asiakasodotusten tunnistaminen ja luokittelu B2B-asiakassuhteessa
title_short "Aina on varmaan parannettavaa"
title_sort aina on varmaan parannettavaa asiakasodotusten tunnistaminen ja luokittelu b2b asiakassuhteessa
title_sub asiakasodotusten tunnistaminen ja luokittelu B2B-asiakassuhteessa
title_txtP "Aina on varmaan parannettavaa" : asiakasodotusten tunnistaminen ja luokittelu B2B-asiakassuhteessa
topic Asiakasodotukset odotusten hallinta asiakassuhde asiakasviestintä yhteisöviestintä asiakkaat odotukset viestintä
topic_facet Asiakasodotukset asiakassuhde asiakasviestintä asiakkaat odotukset odotusten hallinta viestintä yhteisöviestintä
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/49184 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201603231935
work_keys_str_mv AT paajokiemmi ainaonvarmaanparannettavaaasiakasodotustentunnistaminenjaluokittelub2basiakassuhtees