Paajoki, E., tiedekunta, H., Humanities, F. o., laitos, V., Communication, D. o., Jyväskylä, U. o., & yliopisto, J. (2016). "Aina on varmaan parannettavaa": Asiakasodotusten tunnistaminen ja luokittelu B2B-asiakassuhteessa.
Chicago Style (17th ed.) CitationPaajoki, Emmi, Humanistinen tiedekunta, Faculty of Humanities, Viestintätieteiden laitos, Department of Communication, University of Jyväskylä, and Jyväskylän yliopisto. "Aina on Varmaan Parannettavaa": Asiakasodotusten Tunnistaminen Ja Luokittelu B2B-asiakassuhteessa. 2016.
MLA (9th ed.) CitationPaajoki, Emmi, et al. "Aina on Varmaan Parannettavaa": Asiakasodotusten Tunnistaminen Ja Luokittelu B2B-asiakassuhteessa. 2016.
Warning: These citations may not always be 100% accurate.