Ylinen, K., tiedekunta, Y., Sciences, F. o. S., laitos, P., Psychology, D. o., Jyväskylä, U. o., & yliopisto, J. (2015). Vanhempien tuen merkitys nuorten ongelmakäyttäytymiselle alakoulusta yläkouluun siirryttäessä.
Chicago Style (17th ed.) CitationYlinen, Karoliina, Yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Social Sciences, Psykologian laitos, Department of Psychology, University of Jyväskylä, and Jyväskylän yliopisto. Vanhempien Tuen Merkitys Nuorten Ongelmakäyttäytymiselle Alakoulusta Yläkouluun Siirryttäessä. 2015.
MLA (9th ed.) CitationYlinen, Karoliina, et al. Vanhempien Tuen Merkitys Nuorten Ongelmakäyttäytymiselle Alakoulusta Yläkouluun Siirryttäessä. 2015.
Warning: These citations may not always be 100% accurate.