_version_ 1799746224411115520
annif_keywords_txtF_mv lapset (ikäryhmät) lukeminen oppiminen käsitykset lukutaito
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p4354 http://www.yso.fi/onto/yso/p11406 http://www.yso.fi/onto/yso/p2945 http://www.yso.fi/onto/yso/p6333 http://www.yso.fi/onto/yso/p11405
author Marttila, Juho Salomoni
author2 Kasvatustieteiden tiedekunta Faculty of Education Kasvatustieteiden laitos Department of Education University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Erityispedagogiikka Special Education 101
author_facet Marttila, Juho Salomoni Kasvatustieteiden tiedekunta Faculty of Education Kasvatustieteiden laitos Department of Education University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Erityispedagogiikka Special Education 101 Marttila, Juho Salomoni
author_sort Marttila, Juho Salomoni
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Kasvatustieteiden laitos
faculty_txtF Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta
first_indexed 2023-03-22T10:01:43Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Pro gradu
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Lasten k&#xE4;sityksi&#xE4; lukemisen merkityksest&#xE4; ja lukemaan oppimisesta</title><creator>Marttila, Juho Salomoni</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kasvatustieteiden tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Education</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Kasvatustieteiden laitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Education</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Erityispedagogiikka</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Special Education</contributor><contributor type="oppiainekoodi">101</contributor><subject type="other">lukemisen merkitys</subject><subject type="other">lukemaan oppiminen</subject><subject type="other">lasten k&#xE4;sitykset</subject><subject type="other">lukusujuvuus</subject><subject type="other">fenomenografia</subject><subject type="method">Fenomenografia</subject><subject type="yso">lukutaito</subject><subject type="yso">lukeminen</subject><subject type="yso">oppiminen</subject><subject type="yso">lapset</subject><subject type="yso">k&#xE4;sitykset</subject><available>2016-02-24T11:09:15Z</available><issued>2016</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><identifier type="other">oai:jykdok.linneanet.fi:1523171</identifier><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/48923</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201602241679</identifier><language type="iso">fin</language><rights lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea&#xD; ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6;&#xD; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and&#xD; print it for Your own personal use. Commercial use is&#xD; prohibited.</rights><rights type="accesslevel" lang="fi">restrictedAccess</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201602241679</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/48923/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201602241679.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201602241679.pdf" type="application/pdf" length="235186" sequence="1"/><recordID>123456789_48923</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_48923
language fin
last_indexed 2024-05-13T20:04:51Z
main_date 2016-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2016
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/48923\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201602241679.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201602241679.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 101
publication_first_indexed 2016-03-22T10:01:43Z
publishDate 2016
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Marttila, Juho Salomoni Lasten käsityksiä lukemisen merkityksestä ja lukemaan oppimisesta lukemisen merkitys lukemaan oppiminen lasten käsitykset lukusujuvuus fenomenografia Fenomenografia lukutaito lukeminen oppiminen lapset käsitykset
subject_txtF Erityispedagogiikka
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_48923&index=0&size=large
title Lasten käsityksiä lukemisen merkityksestä ja lukemaan oppimisesta
title_full Lasten käsityksiä lukemisen merkityksestä ja lukemaan oppimisesta
title_fullStr Lasten käsityksiä lukemisen merkityksestä ja lukemaan oppimisesta Lasten käsityksiä lukemisen merkityksestä ja lukemaan oppimisesta
title_full_unstemmed Lasten käsityksiä lukemisen merkityksestä ja lukemaan oppimisesta Lasten käsityksiä lukemisen merkityksestä ja lukemaan oppimisesta
title_short Lasten käsityksiä lukemisen merkityksestä ja lukemaan oppimisesta
title_sort lasten käsityksiä lukemisen merkityksestä ja lukemaan oppimisesta
title_txtP Lasten käsityksiä lukemisen merkityksestä ja lukemaan oppimisesta
topic lukemisen merkitys lukemaan oppiminen lasten käsitykset lukusujuvuus fenomenografia Fenomenografia lukutaito lukeminen oppiminen lapset käsitykset
topic_facet Fenomenografia fenomenografia käsitykset lapset lasten käsitykset lukemaan oppiminen lukeminen lukemisen merkitys lukusujuvuus lukutaito oppiminen
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/48923 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201602241679
work_keys_str_mv AT marttilajuhosalomoni lastenkäsityksiälukemisenmerkityksestäjalukemaanoppimisesta