_version_ |
1780992821072756736
|
annif_keywords_txtF_mv |
innovaatiot
yritykset
asiakaslähtöisyys
asiakkuus
palvelut
|
annif_uris_txtF_mv |
http://www.yso.fi/onto/yso/p7903
http://www.yso.fi/onto/yso/p3128
http://www.yso.fi/onto/yso/p7613
http://www.yso.fi/onto/yso/p8531
http://www.yso.fi/onto/yso/p838
|
author |
Huusko, Juhamatti
Kuronen, Lauri
|
author2 |
Kauppakorkeakoulu
School of Business and Economics
Taloustieteet
Business and Economics
University of Jyväskylä
Jyväskylän yliopisto
Yrittäjyys
Entrepreneurship
20422
|
author_facet |
Huusko, Juhamatti
Kuronen, Lauri
Kauppakorkeakoulu
School of Business and Economics
Taloustieteet
Business and Economics
University of Jyväskylä
Jyväskylän yliopisto
Yrittäjyys
Entrepreneurship
20422
Huusko, Juhamatti
Kuronen, Lauri
|
author_sort |
Huusko, Juhamatti
|
building |
Jyväskylän yliopisto
JYX-julkaisuarkisto
|
datasource_str_mv |
jyx
|
first_indexed |
2023-03-22T10:01:18Z
|
format |
Pro gradu
|
format_ext_str_mv |
Opinnäyte
Pro gradu
|
free_online_boolean |
1
|
fullrecord |
<?xml version="1.0"?>
<qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Asiakasymmärryksen rakentuminen innovaatioprosessin alkupäässä : kuinka aloittavan yrityksen asiakasymmärrystä voidaan rakentaa?</title><title type="alternative">Kuinka aloittavan yrityksen asiakasymmärrystä voidaan rakentaa?</title><creator>Huusko, Juhamatti</creator><creator>Kuronen, Lauri</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kauppakorkeakoulu</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">School of Business and Economics</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Taloustieteet</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Business and Economics</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyväskylä</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyväskylän yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Yrittäjyys</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Entrepreneurship</contributor><contributor type="oppiainekoodi">20422</contributor><subject type="other">asiakasymmärrys</subject><subject type="other">innovaatioprosessin alkupää</subject><subject type="other">palveluiden kehittäminen</subject><subject type="other">konstruktiivinen tutkimus</subject><subject type="yso">asiakkaat</subject><subject type="yso">innovaatiot</subject><subject type="yso">kilpailukyky</subject><subject type="yso">arvonluonti</subject><subject type="yso">palvelut</subject><available>2016-02-15T13:25:31Z</available><issued>2013</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master’s thesis</type><identifier type="other">oai:jykdok.linneanet.fi:1522345</identifier><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/48786</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201602151575</identifier><language type="iso">fin</language><rights lang="fi">Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea
ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö
kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and
print it for Your own personal use. Commercial use is
prohibited.</rights><rights type="accesslevel" lang="fi">openAccess</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201602151575</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/48786/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201602151575.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201602151575.pdf" type="application/pdf" length="989912" sequence="1"/><recordID>123456789_48786</recordID></qualifieddc>
|
hierarchy_parent_title |
Institutional Repository
|
id |
jyx.123456789_48786
|
institution |
JYU
|
language |
fin
|
last_indexed |
2023-07-03T20:14:45Z
|
main_date |
2013-01-01T00:00:00Z
|
main_date_str |
2013
|
media_type_str_mv |
0/application/
1/application/pdf/
|
online_boolean |
1
|
online_urls_str_mv |
{"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/48786\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201602151575.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201602151575.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
|
publication_first_indexed |
2013-03-22T10:01:18Z
|
publishDate |
2013
|
record_format |
qdc
|
source_str_mv |
jyx
|
spellingShingle |
Huusko, Juhamatti
Kuronen, Lauri
Asiakasymmärryksen rakentuminen innovaatioprosessin alkupäässä : kuinka aloittavan yrityksen asiakasymmärrystä voidaan rakentaa?
asiakasymmärrys
innovaatioprosessin alkupää
palveluiden kehittäminen
konstruktiivinen tutkimus
asiakkaat
innovaatiot
kilpailukyky
arvonluonti
palvelut
|
thumbnail |
https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_48786&index=0&size=large
|
title |
Asiakasymmärryksen rakentuminen innovaatioprosessin alkupäässä : kuinka aloittavan yrityksen asiakasymmärrystä voidaan rakentaa?
|
title_alt |
Kuinka aloittavan yrityksen asiakasymmärrystä voidaan rakentaa?
|
title_full |
Asiakasymmärryksen rakentuminen innovaatioprosessin alkupäässä : kuinka aloittavan yrityksen asiakasymmärrystä voidaan rakentaa?
|
title_fullStr |
Asiakasymmärryksen rakentuminen innovaatioprosessin alkupäässä : kuinka aloittavan yrityksen asiakasymmärrystä voidaan rakentaa?
Asiakasymmärryksen rakentuminen innovaatioprosessin alkupäässä : kuinka aloittavan yrityksen asiakasymmärrystä voidaan rakentaa?
|
title_full_unstemmed |
Asiakasymmärryksen rakentuminen innovaatioprosessin alkupäässä : kuinka aloittavan yrityksen asiakasymmärrystä voidaan rakentaa?
Asiakasymmärryksen rakentuminen innovaatioprosessin alkupäässä : kuinka aloittavan yrityksen asiakasymmärrystä voidaan rakentaa?
|
title_short |
Asiakasymmärryksen rakentuminen innovaatioprosessin alkupäässä
|
title_sort |
asiakasymmärryksen rakentuminen innovaatioprosessin alkupäässä kuinka aloittavan yrityksen asiakasymmärrystä voidaan rakentaa
|
title_sub |
kuinka aloittavan yrityksen asiakasymmärrystä voidaan rakentaa?
|
title_txtP |
Asiakasymmärryksen rakentuminen innovaatioprosessin alkupäässä : kuinka aloittavan yrityksen asiakasymmärrystä voidaan rakentaa?
|
topic |
asiakasymmärrys
innovaatioprosessin alkupää
palveluiden kehittäminen
konstruktiivinen tutkimus
asiakkaat
innovaatiot
kilpailukyky
arvonluonti
palvelut
|
topic_facet |
arvonluonti
asiakasymmärrys
asiakkaat
innovaatioprosessin alkupää
innovaatiot
kilpailukyky
konstruktiivinen tutkimus
palveluiden kehittäminen
palvelut
|
url |
https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/48786
http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201602151575
|
work_keys_str_mv |
AT huuskojuhamatti asiakasymmärryksenrakentumineninnovaatioprosessinalkupäässäkuinkaaloittavanyrity
|