Asiakasymmärryksen rakentuminen innovaatioprosessin alkupäässä kuinka aloittavan yrityksen asiakasymmärrystä voidaan rakentaa?

Bibliographic Details
Main Authors: Huusko, Juhamatti, Kuronen, Lauri
Other Authors: Kauppakorkeakoulu, School of Business and Economics, Taloustieteet, Business and Economics, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto, Yrittäjyys, Entrepreneurship, 20422
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2013
Subjects:
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/48786
_version_ 1780992821072756736
annif_keywords_txtF_mv innovaatiot yritykset asiakaslähtöisyys asiakkuus palvelut
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p7903 http://www.yso.fi/onto/yso/p3128 http://www.yso.fi/onto/yso/p7613 http://www.yso.fi/onto/yso/p8531 http://www.yso.fi/onto/yso/p838
author Huusko, Juhamatti Kuronen, Lauri
author2 Kauppakorkeakoulu School of Business and Economics Taloustieteet Business and Economics University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Yrittäjyys Entrepreneurship 20422
author_facet Huusko, Juhamatti Kuronen, Lauri Kauppakorkeakoulu School of Business and Economics Taloustieteet Business and Economics University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Yrittäjyys Entrepreneurship 20422 Huusko, Juhamatti Kuronen, Lauri
author_sort Huusko, Juhamatti
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
first_indexed 2023-03-22T10:01:18Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Pro gradu
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Asiakasymm&#xE4;rryksen rakentuminen innovaatioprosessin alkup&#xE4;&#xE4;ss&#xE4; : kuinka aloittavan yrityksen asiakasymm&#xE4;rryst&#xE4; voidaan rakentaa?</title><title type="alternative">Kuinka aloittavan yrityksen asiakasymm&#xE4;rryst&#xE4; voidaan rakentaa?</title><creator>Huusko, Juhamatti</creator><creator>Kuronen, Lauri</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kauppakorkeakoulu</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">School of Business and Economics</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Taloustieteet</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Business and Economics</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Yritt&#xE4;jyys</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Entrepreneurship</contributor><contributor type="oppiainekoodi">20422</contributor><subject type="other">asiakasymm&#xE4;rrys</subject><subject type="other">innovaatioprosessin alkup&#xE4;&#xE4;</subject><subject type="other">palveluiden kehitt&#xE4;minen</subject><subject type="other">konstruktiivinen tutkimus</subject><subject type="yso">asiakkaat</subject><subject type="yso">innovaatiot</subject><subject type="yso">kilpailukyky</subject><subject type="yso">arvonluonti</subject><subject type="yso">palvelut</subject><available>2016-02-15T13:25:31Z</available><issued>2013</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><identifier type="other">oai:jykdok.linneanet.fi:1522345</identifier><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/48786</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201602151575</identifier><language type="iso">fin</language><rights lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><rights type="accesslevel" lang="fi">openAccess</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201602151575</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/48786/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201602151575.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201602151575.pdf" type="application/pdf" length="989912" sequence="1"/><recordID>123456789_48786</recordID></qualifieddc>
hierarchy_parent_title Institutional Repository
id jyx.123456789_48786
institution JYU
language fin
last_indexed 2023-07-03T20:14:45Z
main_date 2013-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2013
media_type_str_mv 0/application/ 1/application/pdf/
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/48786\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201602151575.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201602151575.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
publication_first_indexed 2013-03-22T10:01:18Z
publishDate 2013
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Huusko, Juhamatti Kuronen, Lauri Asiakasymmärryksen rakentuminen innovaatioprosessin alkupäässä : kuinka aloittavan yrityksen asiakasymmärrystä voidaan rakentaa? asiakasymmärrys innovaatioprosessin alkupää palveluiden kehittäminen konstruktiivinen tutkimus asiakkaat innovaatiot kilpailukyky arvonluonti palvelut
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_48786&index=0&size=large
title Asiakasymmärryksen rakentuminen innovaatioprosessin alkupäässä : kuinka aloittavan yrityksen asiakasymmärrystä voidaan rakentaa?
title_alt Kuinka aloittavan yrityksen asiakasymmärrystä voidaan rakentaa?
title_full Asiakasymmärryksen rakentuminen innovaatioprosessin alkupäässä : kuinka aloittavan yrityksen asiakasymmärrystä voidaan rakentaa?
title_fullStr Asiakasymmärryksen rakentuminen innovaatioprosessin alkupäässä : kuinka aloittavan yrityksen asiakasymmärrystä voidaan rakentaa? Asiakasymmärryksen rakentuminen innovaatioprosessin alkupäässä : kuinka aloittavan yrityksen asiakasymmärrystä voidaan rakentaa?
title_full_unstemmed Asiakasymmärryksen rakentuminen innovaatioprosessin alkupäässä : kuinka aloittavan yrityksen asiakasymmärrystä voidaan rakentaa? Asiakasymmärryksen rakentuminen innovaatioprosessin alkupäässä : kuinka aloittavan yrityksen asiakasymmärrystä voidaan rakentaa?
title_short Asiakasymmärryksen rakentuminen innovaatioprosessin alkupäässä
title_sort asiakasymmärryksen rakentuminen innovaatioprosessin alkupäässä kuinka aloittavan yrityksen asiakasymmärrystä voidaan rakentaa
title_sub kuinka aloittavan yrityksen asiakasymmärrystä voidaan rakentaa?
title_txtP Asiakasymmärryksen rakentuminen innovaatioprosessin alkupäässä : kuinka aloittavan yrityksen asiakasymmärrystä voidaan rakentaa?
topic asiakasymmärrys innovaatioprosessin alkupää palveluiden kehittäminen konstruktiivinen tutkimus asiakkaat innovaatiot kilpailukyky arvonluonti palvelut
topic_facet arvonluonti asiakasymmärrys asiakkaat innovaatioprosessin alkupää innovaatiot kilpailukyky konstruktiivinen tutkimus palveluiden kehittäminen palvelut
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/48786 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201602151575
work_keys_str_mv AT huuskojuhamatti asiakasymmärryksenrakentumineninnovaatioprosessinalkupäässäkuinkaaloittavanyrity