Huusko, J., Kuronen, L., Kauppakorkeakoulu, Economics, S. o. B. a., Taloustieteet, Economics, B. a., . . . yliopisto, J. (2013). Asiakasymmärryksen rakentuminen innovaatioprosessin alkupäässä: Kuinka aloittavan yrityksen asiakasymmärrystä voidaan rakentaa?
Chicago-viite (17. p.)Huusko, Juhamatti, Lauri Kuronen, Kauppakorkeakoulu, School of Business and Economics, Taloustieteet, Business and Economics, University of Jyväskylä, ja Jyväskylän yliopisto. Asiakasymmärryksen Rakentuminen Innovaatioprosessin Alkupäässä: Kuinka Aloittavan Yrityksen Asiakasymmärrystä Voidaan Rakentaa? 2013.
MLA-viite (9. p.)Huusko, Juhamatti, et al. Asiakasymmärryksen Rakentuminen Innovaatioprosessin Alkupäässä: Kuinka Aloittavan Yrityksen Asiakasymmärrystä Voidaan Rakentaa? 2013.