_version_ 1800740338184224768
annif_keywords_txtF_mv videopelit ketterät menetelmät ohjelmistokehitys tietokonepelit menetelmät
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p17281 http://www.yso.fi/onto/yso/p25892 http://www.yso.fi/onto/yso/p21530 http://www.yso.fi/onto/yso/p3453 http://www.yso.fi/onto/yso/p1913
author Vilhunen, Eetu
author2 Faculty of Information Technology Informaatioteknologian tiedekunta Tietojenkäsittelytieteiden laitos Department of Computer Science and Information Systems University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Information Systems Science Tietojärjestelmätiede 601
author_facet Vilhunen, Eetu Faculty of Information Technology Informaatioteknologian tiedekunta Tietojenkäsittelytieteiden laitos Department of Computer Science and Information Systems University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Information Systems Science Tietojärjestelmätiede 601 Vilhunen, Eetu
author_sort Vilhunen, Eetu
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Informaatioteknologia
faculty_txtF Informaatioteknologian tiedekunta
first_indexed 2023-03-22T10:01:38Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Maisterivaiheen työ
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Ketterien menetelmien hy&#xF6;dynt&#xE4;minen videopelien julkaisun j&#xE4;lkeisess&#xE4; yll&#xE4;pitoprosessissa</title><creator>Vilhunen, Eetu</creator><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Information Technology</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Informaatioteknologian tiedekunta</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Tietojenk&#xE4;sittelytieteiden laitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Computer Science and Information Systems</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Information Systems Science</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Tietoj&#xE4;rjestelm&#xE4;tiede</contributor><contributor type="oppiainekoodi">601</contributor><subject type="other">Ketter&#xE4;t menetelm&#xE4;t</subject><subject type="other">peliteollisuus</subject><subject type="other">videopelien yll&#xE4;pito</subject><subject type="yso">ketter&#xE4;t menetelm&#xE4;t</subject><subject type="yso">ohjelmistokehitys</subject><subject type="yso">peliteollisuus</subject><subject type="yso">videopelit</subject><subject type="yso">yll&#xE4;pito</subject><available>2016-02-09T11:00:45Z</available><issued>2016</issued><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><identifier type="other">oai:jykdok.linneanet.fi:1522099</identifier><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/48704</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201602091516</identifier><language type="iso">fin</language><rights lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><rights lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="accesslevel" lang="fi">openAccess</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201602091516</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/48704/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201602091516.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201602091516.pdf" type="application/pdf" length="629423" sequence="1"/><recordID>123456789_48704</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_48704
language fin
last_indexed 2024-05-24T20:00:41Z
main_date 2016-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2016
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/48704\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201602091516.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201602091516.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 601
publication_first_indexed 2016-03-22T10:01:38Z
publishDate 2016
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Vilhunen, Eetu Ketterien menetelmien hyödyntäminen videopelien julkaisun jälkeisessä ylläpitoprosessissa Ketterät menetelmät peliteollisuus videopelien ylläpito ketterät menetelmät ohjelmistokehitys videopelit ylläpito
subject_txtF Kognitiotiede
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_48704&index=0&size=large
title Ketterien menetelmien hyödyntäminen videopelien julkaisun jälkeisessä ylläpitoprosessissa
title_full Ketterien menetelmien hyödyntäminen videopelien julkaisun jälkeisessä ylläpitoprosessissa
title_fullStr Ketterien menetelmien hyödyntäminen videopelien julkaisun jälkeisessä ylläpitoprosessissa Ketterien menetelmien hyödyntäminen videopelien julkaisun jälkeisessä ylläpitoprosessissa
title_full_unstemmed Ketterien menetelmien hyödyntäminen videopelien julkaisun jälkeisessä ylläpitoprosessissa Ketterien menetelmien hyödyntäminen videopelien julkaisun jälkeisessä ylläpitoprosessissa
title_short Ketterien menetelmien hyödyntäminen videopelien julkaisun jälkeisessä ylläpitoprosessissa
title_sort ketterien menetelmien hyödyntäminen videopelien julkaisun jälkeisessä ylläpitoprosessissa
title_txtP Ketterien menetelmien hyödyntäminen videopelien julkaisun jälkeisessä ylläpitoprosessissa
topic Ketterät menetelmät peliteollisuus videopelien ylläpito ketterät menetelmät ohjelmistokehitys videopelit ylläpito
topic_facet Ketterät menetelmät ketterät menetelmät ohjelmistokehitys peliteollisuus videopelien ylläpito videopelit ylläpito
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/48704 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201602091516
work_keys_str_mv AT vilhuneneetu ketterienmenetelmienhyödyntäminenvideopelienjulkaisunjälkeisessäylläpitoprosessissa