APA (7th ed.) Citation

Vilhunen, E., Technology, F. o. I., tiedekunta, I., laitos, T., Systems, D. o. C. S. a. I., Jyväskylä, U. o., & yliopisto, J. (2016). Ketterien menetelmien hyödyntäminen videopelien julkaisun jälkeisessä ylläpitoprosessissa.

Chicago Style (17th ed.) Citation

Vilhunen, Eetu, Faculty of Information Technology, Informaatioteknologian tiedekunta, Tietojenkäsittelytieteiden laitos, Department of Computer Science and Information Systems, University of Jyväskylä, and Jyväskylän yliopisto. Ketterien Menetelmien Hyödyntäminen Videopelien Julkaisun Jälkeisessä Ylläpitoprosessissa. 2016.

MLA (9th ed.) Citation

Vilhunen, Eetu, et al. Ketterien Menetelmien Hyödyntäminen Videopelien Julkaisun Jälkeisessä Ylläpitoprosessissa. 2016.

Warning: These citations may not always be 100% accurate.