APA-viite (7. p.)

Vilhunen, E., Technology, F. o. I., tiedekunta, I., laitos, T., Systems, D. o. C. S. a. I., Jyväskylä, U. o., & yliopisto, J. (2016). Ketterien menetelmien hyödyntäminen videopelien julkaisun jälkeisessä ylläpitoprosessissa.

Chicago-viite (17. p.)

Vilhunen, Eetu, Faculty of Information Technology, Informaatioteknologian tiedekunta, Tietojenkäsittelytieteiden laitos, Department of Computer Science and Information Systems, University of Jyväskylä, ja Jyväskylän yliopisto. Ketterien Menetelmien Hyödyntäminen Videopelien Julkaisun Jälkeisessä Ylläpitoprosessissa. 2016.

MLA-viite (9. p.)

Vilhunen, Eetu, et al. Ketterien Menetelmien Hyödyntäminen Videopelien Julkaisun Jälkeisessä Ylläpitoprosessissa. 2016.

Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.