Asiakaskokemuksen muodostuminen ja johtaminen B2C-verkkokaupoissa case: aiemmissa asiakaskokemus- ja verkkokauppavertailuissa menestyneet B2C-yritykset

Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, miten aiemmissa asiakaskokemus- ja verkkokauppavertailuissa menestyneet B2C-yritykset johtavat asiakaskokemusta verkkokaupoissaan. Lisäksi tavoitteena oli selvittää miten nämä yritykset määrittelevät asiakaskokemuksen ja mistä tekijöistä he näkevät sen muodostu...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Kykkänen, Juuso
Muut tekijät: Kauppakorkeakoulu, School of Business and Economics, Taloustieteet, Business and Economics, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2016
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/48659