Asiakaskokemuksen muodostuminen ja johtaminen B2C-verkkokaupoissa case: aiemmissa asiakaskokemus- ja verkkokauppavertailuissa menestyneet B2C-yritykset

Bibliographic Details
Main Author: Kykkänen, Juuso
Other Authors: Kauppakorkeakoulu, School of Business and Economics, Taloustieteet, Business and Economics, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto, Markkinointi, Marketing, 20423
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2016
Subjects:
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/48659
_version_ 1799746217617391616
annif_keywords_txtF_mv asiakaskokemus johtaminen verkkokauppa yritykset verkkoliiketoiminta
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p24882 http://www.yso.fi/onto/yso/p554 http://www.yso.fi/onto/yso/p9457 http://www.yso.fi/onto/yso/p3128 http://www.yso.fi/onto/yso/p9459
author Kykkänen, Juuso
author2 Kauppakorkeakoulu School of Business and Economics Taloustieteet Business and Economics University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Markkinointi Marketing 20423
author_facet Kykkänen, Juuso Kauppakorkeakoulu School of Business and Economics Taloustieteet Business and Economics University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Markkinointi Marketing 20423 Kykkänen, Juuso
author_sort Kykkänen, Juuso
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Taloustieteet
faculty_txtF Kauppakorkeakoulu
first_indexed 2023-03-22T10:01:09Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Pro gradu
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Asiakaskokemuksen muodostuminen ja johtaminen B2C-verkkokaupoissa : case: aiemmissa asiakaskokemus- ja verkkokauppavertailuissa menestyneet B2C-yritykset</title><creator>Kykk&#xE4;nen, Juuso</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kauppakorkeakoulu</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">School of Business and Economics</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Taloustieteet</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Business and Economics</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Markkinointi</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Marketing</contributor><contributor type="oppiainekoodi">20423</contributor><subject type="other">Asiakaskokemus</subject><subject type="other">online-asiakaskokemus</subject><subject type="other">verkkokauppa</subject><subject type="other">asiakaskokemuksen muodostuminen</subject><subject type="other">asiakaskokemuksen johtaminen</subject><subject type="method">Kvalitatiivinen tutkimus</subject><subject type="yso">asiakaskokemus</subject><subject type="yso">verkkokauppa</subject><subject type="yso">johtaminen</subject><available>2016-02-07T12:01:45Z</available><issued>2016</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><identifier type="other">oai:jykdok.linneanet.fi:1521957</identifier><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/48659</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201602071484</identifier><language type="iso">fin</language><rights lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><rights type="accesslevel" lang="fi">openAccess</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201602071484</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/48659/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201602071484.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201602071484.pdf" type="application/pdf" length="922286" sequence="1"/><recordID>123456789_48659</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_48659
language fin
last_indexed 2024-05-13T20:04:22Z
main_date 2016-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2016
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/48659\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201602071484.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201602071484.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 20423
publication_first_indexed 2016-03-22T10:01:09Z
publishDate 2016
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Kykkänen, Juuso Asiakaskokemuksen muodostuminen ja johtaminen B2C-verkkokaupoissa : case: aiemmissa asiakaskokemus- ja verkkokauppavertailuissa menestyneet B2C-yritykset Asiakaskokemus online-asiakaskokemus verkkokauppa asiakaskokemuksen muodostuminen asiakaskokemuksen johtaminen Kvalitatiivinen tutkimus asiakaskokemus johtaminen
subject_txtF Markkinointi
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_48659&index=0&size=large
title Asiakaskokemuksen muodostuminen ja johtaminen B2C-verkkokaupoissa : case: aiemmissa asiakaskokemus- ja verkkokauppavertailuissa menestyneet B2C-yritykset
title_full Asiakaskokemuksen muodostuminen ja johtaminen B2C-verkkokaupoissa : case: aiemmissa asiakaskokemus- ja verkkokauppavertailuissa menestyneet B2C-yritykset
title_fullStr Asiakaskokemuksen muodostuminen ja johtaminen B2C-verkkokaupoissa : case: aiemmissa asiakaskokemus- ja verkkokauppavertailuissa menestyneet B2C-yritykset Asiakaskokemuksen muodostuminen ja johtaminen B2C-verkkokaupoissa : case: aiemmissa asiakaskokemus- ja verkkokauppavertailuissa menestyneet B2C-yritykset
title_full_unstemmed Asiakaskokemuksen muodostuminen ja johtaminen B2C-verkkokaupoissa : case: aiemmissa asiakaskokemus- ja verkkokauppavertailuissa menestyneet B2C-yritykset Asiakaskokemuksen muodostuminen ja johtaminen B2C-verkkokaupoissa : case: aiemmissa asiakaskokemus- ja verkkokauppavertailuissa menestyneet B2C-yritykset
title_short Asiakaskokemuksen muodostuminen ja johtaminen B2C-verkkokaupoissa
title_sort asiakaskokemuksen muodostuminen ja johtaminen b2c verkkokaupoissa case aiemmissa asiakaskokemus ja verkkokauppavertailuissa menestyneet b2c yritykset
title_sub case: aiemmissa asiakaskokemus- ja verkkokauppavertailuissa menestyneet B2C-yritykset
title_txtP Asiakaskokemuksen muodostuminen ja johtaminen B2C-verkkokaupoissa : case: aiemmissa asiakaskokemus- ja verkkokauppavertailuissa menestyneet B2C-yritykset
topic Asiakaskokemus online-asiakaskokemus verkkokauppa asiakaskokemuksen muodostuminen asiakaskokemuksen johtaminen Kvalitatiivinen tutkimus asiakaskokemus johtaminen
topic_facet Asiakaskokemus Kvalitatiivinen tutkimus asiakaskokemuksen johtaminen asiakaskokemuksen muodostuminen asiakaskokemus johtaminen online-asiakaskokemus verkkokauppa
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/48659 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201602071484
work_keys_str_mv AT kykkänenjuuso asiakaskokemuksenmuodostuminenjajohtaminenb2cverkkokaupoissacaseaiemmissaasiakasko