_version_ |
1799746217617391616
|
annif_keywords_txtF_mv |
asiakaskokemus
johtaminen
verkkokauppa
yritykset
verkkoliiketoiminta
|
annif_uris_txtF_mv |
http://www.yso.fi/onto/yso/p24882
http://www.yso.fi/onto/yso/p554
http://www.yso.fi/onto/yso/p9457
http://www.yso.fi/onto/yso/p3128
http://www.yso.fi/onto/yso/p9459
|
author |
Kykkänen, Juuso
|
author2 |
Kauppakorkeakoulu
School of Business and Economics
Taloustieteet
Business and Economics
University of Jyväskylä
Jyväskylän yliopisto
Markkinointi
Marketing
20423
|
author_facet |
Kykkänen, Juuso
Kauppakorkeakoulu
School of Business and Economics
Taloustieteet
Business and Economics
University of Jyväskylä
Jyväskylän yliopisto
Markkinointi
Marketing
20423
Kykkänen, Juuso
|
author_sort |
Kykkänen, Juuso
|
building |
Jyväskylän yliopisto
JYX-julkaisuarkisto
|
datasource_str_mv |
jyx
|
department_txtF |
Taloustieteet
|
faculty_txtF |
Kauppakorkeakoulu
|
first_indexed |
2023-03-22T10:01:09Z
|
format |
Pro gradu
|
format_ext_str_mv |
Opinnäyte
Pro gradu
|
free_online_boolean |
1
|
fullrecord |
<?xml version="1.0"?>
<qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Asiakaskokemuksen muodostuminen ja johtaminen B2C-verkkokaupoissa : case: aiemmissa asiakaskokemus- ja verkkokauppavertailuissa menestyneet B2C-yritykset</title><creator>Kykkänen, Juuso</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kauppakorkeakoulu</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">School of Business and Economics</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Taloustieteet</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Business and Economics</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyväskylä</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyväskylän yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Markkinointi</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Marketing</contributor><contributor type="oppiainekoodi">20423</contributor><subject type="other">Asiakaskokemus</subject><subject type="other">online-asiakaskokemus</subject><subject type="other">verkkokauppa</subject><subject type="other">asiakaskokemuksen muodostuminen</subject><subject type="other">asiakaskokemuksen johtaminen</subject><subject type="method">Kvalitatiivinen tutkimus</subject><subject type="yso">asiakaskokemus</subject><subject type="yso">verkkokauppa</subject><subject type="yso">johtaminen</subject><available>2016-02-07T12:01:45Z</available><issued>2016</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master’s thesis</type><identifier type="other">oai:jykdok.linneanet.fi:1521957</identifier><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/48659</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201602071484</identifier><language type="iso">fin</language><rights lang="fi">Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><rights type="accesslevel" lang="fi">openAccess</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201602071484</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/48659/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201602071484.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201602071484.pdf" type="application/pdf" length="922286" sequence="1"/><recordID>123456789_48659</recordID></qualifieddc>
|
id |
jyx.123456789_48659
|
language |
fin
|
last_indexed |
2024-05-13T20:04:22Z
|
main_date |
2016-01-01T00:00:00Z
|
main_date_str |
2016
|
online_boolean |
1
|
online_urls_str_mv |
{"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/48659\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201602071484.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201602071484.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
|
oppiainekoodi_txtF |
20423
|
publication_first_indexed |
2016-03-22T10:01:09Z
|
publishDate |
2016
|
record_format |
qdc
|
source_str_mv |
jyx
|
spellingShingle |
Kykkänen, Juuso
Asiakaskokemuksen muodostuminen ja johtaminen B2C-verkkokaupoissa : case: aiemmissa asiakaskokemus- ja verkkokauppavertailuissa menestyneet B2C-yritykset
Asiakaskokemus
online-asiakaskokemus
verkkokauppa
asiakaskokemuksen muodostuminen
asiakaskokemuksen johtaminen
Kvalitatiivinen tutkimus
asiakaskokemus
johtaminen
|
subject_txtF |
Markkinointi
|
thumbnail |
https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_48659&index=0&size=large
|
title |
Asiakaskokemuksen muodostuminen ja johtaminen B2C-verkkokaupoissa : case: aiemmissa asiakaskokemus- ja verkkokauppavertailuissa menestyneet B2C-yritykset
|
title_full |
Asiakaskokemuksen muodostuminen ja johtaminen B2C-verkkokaupoissa : case: aiemmissa asiakaskokemus- ja verkkokauppavertailuissa menestyneet B2C-yritykset
|
title_fullStr |
Asiakaskokemuksen muodostuminen ja johtaminen B2C-verkkokaupoissa : case: aiemmissa asiakaskokemus- ja verkkokauppavertailuissa menestyneet B2C-yritykset
Asiakaskokemuksen muodostuminen ja johtaminen B2C-verkkokaupoissa : case: aiemmissa asiakaskokemus- ja verkkokauppavertailuissa menestyneet B2C-yritykset
|
title_full_unstemmed |
Asiakaskokemuksen muodostuminen ja johtaminen B2C-verkkokaupoissa : case: aiemmissa asiakaskokemus- ja verkkokauppavertailuissa menestyneet B2C-yritykset
Asiakaskokemuksen muodostuminen ja johtaminen B2C-verkkokaupoissa : case: aiemmissa asiakaskokemus- ja verkkokauppavertailuissa menestyneet B2C-yritykset
|
title_short |
Asiakaskokemuksen muodostuminen ja johtaminen B2C-verkkokaupoissa
|
title_sort |
asiakaskokemuksen muodostuminen ja johtaminen b2c verkkokaupoissa case aiemmissa asiakaskokemus ja verkkokauppavertailuissa menestyneet b2c yritykset
|
title_sub |
case: aiemmissa asiakaskokemus- ja verkkokauppavertailuissa menestyneet B2C-yritykset
|
title_txtP |
Asiakaskokemuksen muodostuminen ja johtaminen B2C-verkkokaupoissa : case: aiemmissa asiakaskokemus- ja verkkokauppavertailuissa menestyneet B2C-yritykset
|
topic |
Asiakaskokemus
online-asiakaskokemus
verkkokauppa
asiakaskokemuksen muodostuminen
asiakaskokemuksen johtaminen
Kvalitatiivinen tutkimus
asiakaskokemus
johtaminen
|
topic_facet |
Asiakaskokemus
Kvalitatiivinen tutkimus
asiakaskokemuksen johtaminen
asiakaskokemuksen muodostuminen
asiakaskokemus
johtaminen
online-asiakaskokemus
verkkokauppa
|
url |
https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/48659
http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201602071484
|
work_keys_str_mv |
AT kykkänenjuuso asiakaskokemuksenmuodostuminenjajohtaminenb2cverkkokaupoissacaseaiemmissaasiakasko
|