Kykkänen, J., Kauppakorkeakoulu, Economics, S. o. B. a., Taloustieteet, Economics, B. a., Jyväskylä, U. o., & yliopisto, J. (2016). Asiakaskokemuksen muodostuminen ja johtaminen B2C-verkkokaupoissa: Case: aiemmissa asiakaskokemus- ja verkkokauppavertailuissa menestyneet B2C-yritykset.
Chicago Style (17th ed.) CitationKykkänen, Juuso, Kauppakorkeakoulu, School of Business and Economics, Taloustieteet, Business and Economics, University of Jyväskylä, and Jyväskylän yliopisto. Asiakaskokemuksen Muodostuminen Ja Johtaminen B2C-verkkokaupoissa: Case: Aiemmissa Asiakaskokemus- Ja Verkkokauppavertailuissa Menestyneet B2C-yritykset. 2016.
MLA (9th ed.) CitationKykkänen, Juuso, et al. Asiakaskokemuksen Muodostuminen Ja Johtaminen B2C-verkkokaupoissa: Case: Aiemmissa Asiakaskokemus- Ja Verkkokauppavertailuissa Menestyneet B2C-yritykset. 2016.