Internetmainosten tungettelevuuteen vaikuttavat tekijät ja tungettelevuuden seuraukset tapaus YouTube

Internetmainokset koetaan pääsääntöisesti tungettelevina, koska ne keskeyttä-vät tai häiritsevät meneillään olevaa internetin selailua. Mainosten tungettele-vuudesta seuraa yleensä ärtymyksen tunteita ja mainoksia aletaan vältellä. In-ternetmainonnan muodoista erityisesti videomainonta on yleistynyt...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Laakkonen, Vesa
Muut tekijät: Informaatioteknologian tiedekunta, Faculty of Information Technology, Informaatioteknologia, Information Technology, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Kandityö
Kieli:fin
Julkaistu: 2016
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/48640