Internetmainosten tungettelevuuteen vaikuttavat tekijät ja tungettelevuuden seuraukset tapaus YouTube

Bibliographic Details
Main Author: Laakkonen, Vesa
Other Authors: Informaatioteknologian tiedekunta, Faculty of Information Technology, Informaatioteknologia, Information Technology, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto, Tietojärjestelmätiede, Information Systems Science
Format: Bachelor's thesis
Language:fin
Published: 2016
Subjects:
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/48640
_version_ 1809903218900074496
annif_keywords_txtF_mv YouTube sosiaalinen media mainonta Internet yritykset
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p21062 http://www.yso.fi/onto/yso/p20774 http://www.yso.fi/onto/yso/p1232 http://www.yso.fi/onto/yso/p20405 http://www.yso.fi/onto/yso/p3128
author Laakkonen, Vesa
author2 Informaatioteknologian tiedekunta Faculty of Information Technology Informaatioteknologia Information Technology University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Tietojärjestelmätiede Information Systems Science
author_facet Laakkonen, Vesa Informaatioteknologian tiedekunta Faculty of Information Technology Informaatioteknologia Information Technology University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Tietojärjestelmätiede Information Systems Science Laakkonen, Vesa
author_sort Laakkonen, Vesa
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Informaatioteknologia
faculty_txtF Informaatioteknologian tiedekunta
first_indexed 2016-02-05T21:00:25Z
format Kandityö
format_ext_str_mv Opinnäyte Kandityö
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Internetmainosten tungettelevuuteen vaikuttavat tekij&#xE4;t ja tungettelevuuden seuraukset : tapaus YouTube</title><creator>Laakkonen, Vesa</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Informaatioteknologian tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Information Technology</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Informaatioteknologia</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Information Technology</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Tietoj&#xE4;rjestelm&#xE4;tiede</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Information Systems Science</contributor><subject type="other">internetmainos</subject><subject type="other">tungettelevuus</subject><subject type="other">YouTube</subject><subject type="other">TrueView</subject><subject type="other">pre-roll</subject><subject type="other">banneri</subject><subject type="other">pop-up</subject><available>2016-02-05T09:56:30Z</available><issued>2016</issued><type lang="fi">Kandidaatintutkielma</type><type lang="en">Bachelor's thesis</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/48640</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201602051459</identifier><language type="iso">fin</language><rights lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><rights lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="accesslevel" lang="fi">openAccess</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201602051459</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/48640/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201602051459.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201602051459.pdf" type="application/pdf" length="466613" sequence="1"/><recordID>123456789_48640</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_48640
language fin
last_indexed 2024-09-03T10:52:04Z
main_date 2016-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2016
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/48640\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201602051459.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201602051459.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 601
publication_first_indexed 2016-02-05T21:00:25Z
publishDate 2016
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Laakkonen, Vesa Internetmainosten tungettelevuuteen vaikuttavat tekijät ja tungettelevuuden seuraukset : tapaus YouTube internetmainos tungettelevuus YouTube TrueView pre-roll banneri pop-up
subject_txtF Tietojärjestelmätiede
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_48640&index=0&size=large
title Internetmainosten tungettelevuuteen vaikuttavat tekijät ja tungettelevuuden seuraukset : tapaus YouTube
title_full Internetmainosten tungettelevuuteen vaikuttavat tekijät ja tungettelevuuden seuraukset : tapaus YouTube
title_fullStr Internetmainosten tungettelevuuteen vaikuttavat tekijät ja tungettelevuuden seuraukset : tapaus YouTube Internetmainosten tungettelevuuteen vaikuttavat tekijät ja tungettelevuuden seuraukset : tapaus YouTube
title_full_unstemmed Internetmainosten tungettelevuuteen vaikuttavat tekijät ja tungettelevuuden seuraukset : tapaus YouTube Internetmainosten tungettelevuuteen vaikuttavat tekijät ja tungettelevuuden seuraukset : tapaus YouTube
title_short Internetmainosten tungettelevuuteen vaikuttavat tekijät ja tungettelevuuden seuraukset
title_sort internetmainosten tungettelevuuteen vaikuttavat tekijät ja tungettelevuuden seuraukset tapaus youtube
title_sub tapaus YouTube
title_txtP Internetmainosten tungettelevuuteen vaikuttavat tekijät ja tungettelevuuden seuraukset : tapaus YouTube
topic internetmainos tungettelevuus YouTube TrueView pre-roll banneri pop-up
topic_facet TrueView YouTube banneri internetmainos pop-up pre-roll tungettelevuus
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/48640 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201602051459
work_keys_str_mv AT laakkonenvesa internetmainostentungettelevuuteenvaikuttavattekijätjatungettelevuudenseurauksetta