Katila, M., Soukka, A., Technology, F. o. I., tiedekunta, I., laitos, T., Systems, D. o. C. S. a. I., . . . yliopisto, J. (2015). Ärsykkeiden ryhmittelyn vaikutus lasten oppimiseen työmuistia kuormittavassa oppimispelissä.
Chicago-viite (17. p.)Katila, Matti, Asko Soukka, Faculty of Information Technology, Informaatioteknologian tiedekunta, Tietojenkäsittelytieteiden laitos, Department of Computer Science and Information Systems, University of Jyväskylä, ja Jyväskylän yliopisto. Ärsykkeiden Ryhmittelyn Vaikutus Lasten Oppimiseen Työmuistia Kuormittavassa Oppimispelissä. 2015.
MLA-viite (9. p.)Katila, Matti, et al. Ärsykkeiden Ryhmittelyn Vaikutus Lasten Oppimiseen Työmuistia Kuormittavassa Oppimispelissä. 2015.
Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.