Yritysblogien dialogiset ominaisuudet suomalaisissa mainos- ja viestintätoimistoissa
Tässä tutkielmassa tutkittiin yritysblogien dialogisia ominaisuuksia. Aikaisimmissa tutkimuksissa on todettu, että yritysblogit soveltuvat yrityksen suhde- ja liiketoiminnan edistämiseen, niiden suosio on kasvanut ja haasteena on yritysblogien heikko dialoginen kapasiteetti. Miten suomalaiset PR-amm...
| Main Author: | |
|---|---|
| Other Authors: | , , , , , |
| Format: | Master's thesis |
| Language: | fin |
| Published: |
2015
|
| Subjects: | |
| Online Access: | https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/48363 |
Search Result 1
Yritysblogien dialogiset ominaisuudet suomalaisissa mainos- ja viestintätoimistoissa
Published 2015
JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
Master's thesis