"Semmone aito kohtaaminen, aito kuuntelu, aito läsnäolo" lasten itsesäätelytaitojen tukeminen päiväkotiryhmässä

Tämä tutkimus tarkastelee, miten päiväkodissa voidaan tukea lapsen itsesäätelytaitoja. Itsesäätelytaidot kehittyvät varhaislapsuudessa ja niillä tarkoitetaan lapsen kykyä hallita tunteitaan ja suunnitella ja säädellä omaa toimintaansa päivittäisissä tilanteissa. Tutkimuksen tarkoituksena on esitellä...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Törnroos, Anna
Muut tekijät: Kasvatustieteiden tiedekunta, Faculty of Education, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2015
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/48331