"Semmone aito kohtaaminen, aito kuuntelu, aito läsnäolo" lasten itsesäätelytaitojen tukeminen päiväkotiryhmässä

Bibliographic Details
Main Author: Törnroos, Anna
Other Authors: Kasvatustieteiden tiedekunta, Faculty of Education, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto, Erityispedagogiikka, Special Education, 101
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2015
Subjects:
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/48331
_version_ 1799746586594508800
annif_keywords_txtF_mv lapset (ikäryhmät) päiväkodit itsesäätely (psykologia) varhaiskasvatus vuorovaikutus
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p4354 http://www.yso.fi/onto/yso/p282 http://www.yso.fi/onto/yso/p14462 http://www.yso.fi/onto/yso/p1650 http://www.yso.fi/onto/yso/p10591
author Törnroos, Anna
author2 Kasvatustieteiden tiedekunta Faculty of Education Kasvatustieteiden laitos Department of Education University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Erityispedagogiikka Special Education 101
author_facet Törnroos, Anna Kasvatustieteiden tiedekunta Faculty of Education Kasvatustieteiden laitos Department of Education University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Erityispedagogiikka Special Education 101 Törnroos, Anna
author_sort Törnroos, Anna
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Kasvatustieteiden laitos
faculty_txtF Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta
first_indexed 2023-03-22T10:01:15Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Pro gradu
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>"Semmone aito kohtaaminen, aito kuuntelu, aito l&#xE4;sn&#xE4;olo" : lasten itses&#xE4;&#xE4;telytaitojen tukeminen p&#xE4;iv&#xE4;kotiryhm&#xE4;ss&#xE4;</title><title type="alternative">Lasten itses&#xE4;&#xE4;telytaitojen tukeminen p&#xE4;iv&#xE4;kotiryhm&#xE4;ss&#xE4;</title><creator>T&#xF6;rnroos, Anna</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kasvatustieteiden tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Education</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Kasvatustieteiden laitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Education</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Erityispedagogiikka</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Special Education</contributor><contributor type="oppiainekoodi">101</contributor><subject type="other">etnografia</subject><subject type="other">varhaiskasvatus</subject><subject type="other">integroitu ryhm&#xE4;</subject><subject type="other">itses&#xE4;&#xE4;telytaidot &#x2003;</subject><subject type="yso">etnografia</subject><subject type="yso">varhaiskasvatus</subject><subject type="yso">p&#xE4;iv&#xE4;kodit</subject><subject type="yso">lapset</subject><subject type="yso">itses&#xE4;&#xE4;tely</subject><available>2016-01-12T20:16:10Z</available><issued>2015</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><identifier type="other">oai:jykdok.linneanet.fi:1507358</identifier><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/48331</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201601121102</identifier><language type="iso">fin</language><rights lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><rights type="accesslevel" lang="fi">restrictedAccess</rights><rights type="accessrights" lang="fi">Aineistoon p&#xE4;&#xE4;sy&#xE4; on rajoitettu tekij&#xE4;noikeussyist&#xE4;. Aineisto on luettavissa Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopiston kirjaston arkistoty&#xF6;asemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/fi/tyoskentelytilat/laitteet-ja-tilat.</rights><rights type="accessrights" lang="en">This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyv&#xE4;skyl&#xE4; University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/en/workspaces/facilities.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201601121102</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/48331/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201601121102.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201601121102.pdf" type="application/pdf" length="24483509" sequence="1"/><recordID>123456789_48331</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_48331
language fin
last_indexed 2024-05-13T20:04:27Z
main_date 2015-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2015
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/48331\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201601121102.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201601121102.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 101
publication_first_indexed 2015-03-22T10:01:15Z
publishDate 2015
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Törnroos, Anna "Semmone aito kohtaaminen, aito kuuntelu, aito läsnäolo" : lasten itsesäätelytaitojen tukeminen päiväkotiryhmässä etnografia varhaiskasvatus integroitu ryhmä itsesäätelytaidot päiväkodit lapset itsesäätely
subject_txtF Erityispedagogiikka
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_48331&index=0&size=large
title "Semmone aito kohtaaminen, aito kuuntelu, aito läsnäolo" : lasten itsesäätelytaitojen tukeminen päiväkotiryhmässä
title_alt Lasten itsesäätelytaitojen tukeminen päiväkotiryhmässä
title_full "Semmone aito kohtaaminen, aito kuuntelu, aito läsnäolo" : lasten itsesäätelytaitojen tukeminen päiväkotiryhmässä
title_fullStr "Semmone aito kohtaaminen, aito kuuntelu, aito läsnäolo" : lasten itsesäätelytaitojen tukeminen päiväkotiryhmässä "Semmone aito kohtaaminen, aito kuuntelu, aito läsnäolo" : lasten itsesäätelytaitojen tukeminen päiväkotiryhmässä
title_full_unstemmed "Semmone aito kohtaaminen, aito kuuntelu, aito läsnäolo" : lasten itsesäätelytaitojen tukeminen päiväkotiryhmässä "Semmone aito kohtaaminen, aito kuuntelu, aito läsnäolo" : lasten itsesäätelytaitojen tukeminen päiväkotiryhmässä
title_short "Semmone aito kohtaaminen, aito kuuntelu, aito läsnäolo"
title_sort semmone aito kohtaaminen aito kuuntelu aito läsnäolo lasten itsesäätelytaitojen tukeminen päiväkotiryhmässä
title_sub lasten itsesäätelytaitojen tukeminen päiväkotiryhmässä
title_txtP "Semmone aito kohtaaminen, aito kuuntelu, aito läsnäolo" : lasten itsesäätelytaitojen tukeminen päiväkotiryhmässä
topic etnografia varhaiskasvatus integroitu ryhmä itsesäätelytaidot päiväkodit lapset itsesäätely
topic_facet etnografia integroitu ryhmä itsesäätely itsesäätelytaidot lapset päiväkodit varhaiskasvatus
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/48331 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201601121102
work_keys_str_mv AT törnroosanna semmoneaitokohtaaminenaitokuunteluaitoläsnäololastenitsesäätelytaitojentukeminenpäi