Trudnosti obučeniâ škol'nikov-immigrantov na osnove interv'û s prepodavatelâmi

Maahanmuuttajien määrä suomalaisissa kouluissa on kasvanut merkittävästi. Venäjää äidinkielenään puhuvat koululaiset ovat kolmanneksi suurin maahanmuuttajien ryhmä. Tämä tulee huomioida myös opetuksen suunnittelussa. Oppimisvaikeuksien varhainen tunnistaminen ja niihin puuttuminen auttavat maahanmuu...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Hakkarainen, Janette
Muut tekijät: Humanistinen tiedekunta, Faculty of Humanities, Kielten laitos, Department of Languages, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:rus
Julkaistu: 2015
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/48308